skok do vsebin skok do navigacijskega menija
HERVIS – pogosto zastavljena vprašanja Tukaj najdete nekaj najpogosteje zastavljenih vprašanj v zvezi z našo spletno, pa tudi stacionarno trgovino. V kolikor odgovora na vaše vprašanje niste našli, se za pomoč prosim obrnite na naš klicni center.

 1.       Registracija in moj račun 

1.1. Kako odprem spletni račun?
Če želite odpreti nov račun, kliknite na Moj račun, na Registrirajte se sedaj in vnesite svoje podatke. Prosimo vas, da vsa polja, označena z *, izpolnite s pravilnimi podatki. Geslo, ki ga sami izberete in vaš navedeni e-naslov boste potrebovali za kasnejše prijave (Login). Z Registrirajte se zdaj zaključite svojo prijavo. 

1.2. Ali lahko kasneje še spremenim svoje osebne podatke?
Da. S svojimi podatki za prijavo (Login-podatki) se prijavite na www.hervis.si. Pojdite na Moj račun in potem na Moji podatki. Tukaj lahko kadarkoli spremenite podatke kot so ime, naslov ali Prijava-podatki. 

1.3. Kako lahko spremenim svoje geslo?
Prijavite se s svojimi Login-podatki in pojdite na Moj račun in na Moji podatki. Pod Prijava-podatki lahko spremenite svoje geslo in naslov e-pošte. 

1.4. Kaj lahko naredim, če sem pozabil/a svoje geslo?
Kliknite na Moj račun in takoj nato na „Pozabljeno geslo“. Vnesite naslov za e-pošto, ki ste ga registrirali pri nas. Čez nekaj časa boste prejeli e-pošto z geslom  in povezavo, da boste vpisali novo geslo.

1.5. Ali moram za oddajo naročila odpreti račun kupca?
Da. Če bi radi kaj naročili preko spleta, morate odpreti račun kupca. 

 

2.       HERVIS SportsClub

2.1. Kako in kje lahko zaprosim za kartico HERVIS SportsClub?
Za kartico HERVIS SportsClub lahko zaprosite v katerikoli izmed naših 16 poslovalnic v Sloveniji. Izpolnite obrazec in članstvo v klubu začne veljati takoj. Za kartico HERVIS SportsClub lahko zaprosite tudi na www.hervis.si. Poslali vam jo bomo po pošti. Vaš spletni račun, ki je z njo povezan, je takoj pripravljen za uporabo.

2.2. Ali lahko svojo kartico HERVIS SportsClub uporabljam tudi v spletni trgovini?
Na www.hervis.si lahko svojo obstoječo kartico HERVIS SportsClub povežete s svojim spletnim računom. Za to potrebujete enkratno 13-mestno številko kartice in 5-mestno kodo kartice, ki jo najdete na hrbtni strani vaše kartice. Za vse nadaljnje prijave (Login) vpišite svoj e-naslov in izbrano geslo. Tako se tudi spletni nakupi štejejo k osnovi za obračun vašega letnega bonusa. 

2.3.  Kje najdem kodo na kartici za prvo povezovanje s spletnim računom HERVISA?
Petmestna koda kartice za prvo povezovanje s spletnim računom je zapisana na hrbtni strani vaše kartice HERVIS SportsClub. 

2.4.  Kje lahko vidim stanje svojih dosedanjih nakupov – osnovo prometa za letni bonus?
Na www.hervis.si lahko svojo obstoječo kartico HERVIS SportsClub  povežete s spletnim računom. Tako imate vedno vpogled v svoj račun pod Moj račun– Moji nakupi  in podroben vpogled v vaše nakupe, bodisi spletne ali stacionarne.

2.5. Kako visok je dobropis za moj letni bonus?
Višji promet v vsakem posameznem obračunskem letu, pomeni višjo odstotno stopnjo letnega bonusa:

od 200 EUR                2% od vsote nakupov

od 500 EUR                3% od vsote nakupov

od 1.000 EUR             4% od vsote nakupov

 

Pod Moj račun – Moji nakupi  dobite podatke o vašem aktualnem stanju prometa, aktualnem  stanju letnega bonusa in naslednjem obračunskem datumu letnega bonusa. 

 

2.6.  Kdaj in v kakšni obliki prejmem izplačilo letnega bonusa s strani HERVIS-a?
Letni bonus prejmete 1x letno po preteku obračunskega obdobja (eno leto; od datuma izdaje vaše klubske kartice), dobropis vam pošljemo po pošti. Unovčevanje je mogoče v vseh poslovalnicah HERVIS-a. Dobropis je veljaven eno leto od datuma izdaje. Unovčevanje v spletni trgovini zaenkrat žal še ni na voljo. 

 
2.7. Ali se lahko nakup naknadno naloži na HERVIS SportsClub kartico? Kako?

Da, nakup se lahko ob predložitvi računa naloži tudi naknadno. V kolikor ob nakupu HERVIS SportsClub kartice nimate pri sebi, to povejte našemu prodajnemu osebju pri blagajni, da vam račun ožigosajo. V roku 8 dni se lahko ponovno oglasite v poslovalnici, kjer vam bodo nakup dodali naknadno. V kolikor tega niste storili, pa nam lahko preko elektronske pošte pošljete kopijo računa, ki na vašo kartico še ni bil naložen.

 

2.8. Ali se lahko poveže več kartic, da se nakupi nalagajo skupaj? Kako?

Da, povezava več kartic je vsekakor možna. Svetujemo vam, da nas pokličete na telefonsko številko 080 8797 s trinajstmestnima številkama obeh kartic, ki bi jih želeli povezati, in združitev bomo uredili. Pred tem se je še potrebno odločiti, kateri lastnik kartice bo nosilec, saj bo v našem sistemu zabeležen kot prejemnik letnega bonusa.

 

2.9.  Kdaj prejmemo letni bonus?

 

Letni bonus prejmete enkrat na leto, in sicer se obračunsko obdobje določi glede na datum, ko ste prejeli vašo HERVIS SportsClub kartico. Datum izdaje bonusa lahko preverite tudi na naši spletni strani, če imate svoj spletni račun povezan s svojo HERVIS SportsClub kartico. Najdete ga v razdelku Moj račun, in sicer med podatki o vaši kartici.

 

 

3.       Newsletter - elektronske novice

3.1. Kako se lahko naročim na prejemanje elektronskih novic?
Če se ob odpiranju vašega računa HERVIS še niste naročili na prejem elektronskih novic, lahko to storite tudi naknadno, in sicer pod »zavihkom« Storitve > E-novice. Prosimo vas, da tam izpolnite vsa polja, označena z *, in odslej ne boste zamudili več nobene ponudbe in akcije.  

3.2. Kakšne so prednosti prejemanja e-novic?
Z naši e-novicami vas po elektronski pošti redno obveščamo o vseh ekskluzivnih akcijah, aktualnih ponudbah – tako na spletu, kot v naših stacionarnih trgovinah, novih proizvodih, informacijah o dogodkih... Tako boste vedno prvi izvedeli za vse akcije in popuste in zagotovo ne boste zamudili nobene izjemne priložnosti za ugoden nakup športno-modne obutve, oblačil in opreme! 

3.3. Kako pogosto bom prejemal/-a e-novice?
Naše e-novice boste prejeli praviloma dvakrat tedensko. 

3.4. Kako se lahko odjavim od prejemanja e-novic?
Za odjavo od prejema e-novic, enostavno kliknite v polje »odjava«, ki se nahaja v spodnjem delu (noga) vsakih e-novic.

 

4.       Nakupovanje in naročanje

4.1. Ali lahko izbrane artikle naroči vsak in kadarkoli?
Sprejemamo le naročila fizičnih oseb s prebivališčem v Republiki Sloveniji. Kupovanje/naročanje v naši spletni trgovini je možno 24 ur na dan, vse dni v letu.

4.2. Kako pravzaprav poteka postopek naročanja v spletni trgovini HERVIS?
1. Izbrane izdelke dajte v nakupovalno košarico. To naredite s klikom na gumb „v košarico“.
2. Ko ste končali z izborom, kliknite na gumb „na blagajno“ v nakupovalni košarici.
3. Če še niste prijavljeni, sedaj vpišite svoje podatke. Če ste že prijavljeni, vas prosimo, da ponovno preverite svoje podatke in vsebino vašega naročila ter izberete željeni način plačila. Na koncu postopka naročanja lahko unovčite kodo za popust, v kolikor jo imate.
5. Za zaključek naročila kliknite na gumb „potrdi naročilo“.
6. Ko boste plačilo uspešno zaključili, vam bomo poslali e-pošto s potrditvijo naročila. 

4.3. Katere cene veljajo v spletni trgovini?
V spletni trgovini veljajo tiste cene, ki so v času naročila navedene poleg artikla in sicer v nacionalni valuti (vključno z zakonsko predpisanim davkom na dodano vrednost), brez stroškov poštnine. Navedene »namesto cene« so priporočene cene dobaviteljev oz. proizvajalcev v času uvajanja posameznega izdelka na trg. 

4.4. Ali lahko vse izdelke iz spletne trgovine kupim tudi v stacionarni poslovalnici?
Ne, prav vsakega izdelka iz spletne trgovine v naših stacionarnih poslovalnicah ni mogoče kupiti. Velja tudi obratno – nekateri artikli so na voljo samo v poslovalnici, ne pa tudi v naši spletni trgovini... 

4.5. Ali so cene artiklov v Hervisovi spletni trgovini in v Hervisovih stacionarnih poslovalnicah enake?
Ker so v spletni in stacionarni trgovini v teku različne akcije, so razlike v cenah seveda mogoče.  Še zlasti to velja za Mega Countdown – posebno spletno akcijsko ponudbo, ki velja samo na spletu. 

4.6. Ali lahko oddam naročilo za spletno trgovino tudi telefonsko ali po e-pošti?
Naročil, ki so oddana po e-pošti ali telefonsko, žal ne moremo upoštevati. Upoštevamo lahko samo tista spletna naročila, ki so oddana elektronsko, preko polji za oddajo naročila v Hervisovi spletni trgovini. 

 

4.7. Ali lahko kje vidim vsa svoja dosedanja naročila v spletni trgovini? 
Da, če ste registriran uporabnik, lahko v rubriki Moj račun > Moji nakupi vidite zgodovino svojih spletnih naročil. 

4.8. Kako dolgo traja izdobava preko spleta naročenih izdelkov?
Izdobava izdelkov, ki so v našem skladišču, se izvrši praviloma v roku 3 - 5 delovnih dni po prejemu potrditve naročila. V kolikor pa kakšnega artikla ni v našem skladišču, temveč je v dobaviteljevem, je dobavni rok nekoliko daljši. Točen podatek trajanja izdobave je naveden pri tovrstnih izdelkih.  V kolikor vaše naročilo v navedenem roku še ni prispelo, ali če niste prejeli potrditve odpreme vašega spletnega naročila, vas prosimo, da se obrnete na našo servisno službo na naslovu spletna.trgovina@hervis.si. Če ste morda naročili montažno storitev (smuči, kolo, fitnes naprave), vas bomo po telefonu obvestili, takoj bodo artikli ki ste jih naročili zmontirani in pripravljeni za prevzem. 

4.9. Kako lahko spremljam status svojega spletnega naročila?
Za spremljanje statusa vašega naročila morate imeti odprt spletni račun. To lahko storite pod rubriko Moj račun > Moji nakupi. Ko je blago odpremljeno iz našega skladišče, pa boste o tem obveščeni tudi preko elektornske pošte. 

 

5.       Click & Collect (plačajte prek spleta, prevzemite v poslovalnici

5.1. Kaj pomeni Click & Collect?
Click & Collect pomeni, da izdelke, ki ste jih naročili in plačali v naši spletni trgovini prevzamete v katerikoli Hervisovi poslovalnici v Sloveniji. V tem primeru je dostava blaga BREZPLAČNA

5.2. Kdaj pa lahko prevzamem naročilo Click & Collect?
Takoj ko bo vaše blago prispelo v izbrano poslovalnico HERVISA in bo pripravljeno za prevzem, vam bomo po e-pošti poslali obvestilo in potrdilo. Blago boste prejeli, ko boste predložili potrdilo za prevzem in veljavni uradni dokument s fotografijo (npr. vozniško dovoljenje). Pri naročilih click & collect plačilo po povzetju žal ni mogoče. 

5.3. Kako dolgo bo moje naročilo Click & Collect čakalo na prevzem v izbrani poslovalni? 
Blago, ki je pripravljeno za prevzem v poslovalnici, čaka na prevzem 14 dni od datuma, ko ste prejeli potrdilo in obvestilo za prevzem. V primeru, da blaga ne prevzamete v navedenem roku, se naročilo stornira. Vračilo kupnine se izvede na isti način, kot je bilo izvedeno plačilo. Pri plačilu s plačilnim nalogom vas bo kontaktiral naš servisni tim in vas prosil za podatke o vašem bančnem računu. 

6.       Plačilo  

6.1. Na kakšen način  lahko plačam nakup v spletni trgovini HERVIS?
V spletni trgovini HERVIS lahko plačate s kreditno kartico, po povzetju ali s plačilnim nalogom. 

Kreditna kartica
Plačilo je mogoče z naslednjimi kreditnimi karticami: Visa, Mastercard, DinersClub, American Express. Spletna plačila potekajo preko našega plačilnega partnerja PayUnity. 

Povzetje
Pri plačilu po povzetju plačate pristojbino za povzetje direktno dostavljavcu. Pristojbina v višini 3,95 EUR je sestavni del stroškov pošiljanja, ki jih zaračuna HERVIS. V primeru prevzema izdelka v poslovalnici oz. če vam izdelek dostavi špedicija, plačilo po povzetju ni mogoče. 

Pristojbine za plačilo po povzetju znašajo za Slovenijo so 1,22 EUR.

Plačilo s plačilnim nalogom 
Pri plačilu s plačilnim nalogom nakažete znesek računa v roku 7 delovnih dni po sklenitvi pogodbe na račun, ki ga navedemo. Naročeno blago bo do takrat rezervirano za vas. Odprema se izvrši, ko prejmemo plačilo.

6.2. Kako visoki so stroški pošiljanja?
Stroški pošiljanja za Slovenijo so odvisni od velikosti oz. od teže posameznega paketa/izdelka. Stroški pošiljanja so izračunani pavšalno in vključujejo vse stroške dostave (pakiranje, morebitni dodatni stroški logističnega podjetja, itd.).

Vrsta dobave / Kategorija izdelka

Stroški odpreme

Primeri

Click & Collect

0,00 €

brezplačni prevzem v poslovalnici

Dajatev za poštno povzetje

1,22 €

Pri plačilu po povzetju plačate poleg stroškov odpreme, ki jih zaračuna HERVIS, še dajatev za poštno povzetje, ki jo plačate neposredno dostavljavcu.

1. kategorija

3,95 €

Cena za standardno odpremo za večino našega prodajnega programa – npr. oblačila, obutev, itd.

2. kategorija

6,95 €

npr. smuči, deske za bordanje, otroška kolesa, itd.

3. kategorija

19,95 €

npr. kolesa za odrasle, domače fitnes naprave, itd.

4. kategorija

25,95 €

npr. Ergometer, mize na namizni tenis, trampolini, itd.

5. kategorija

39,95 €

npr. postaje za moč, infrardeča savna, itd.

 Veljavni DDV je vključen v stroške dobave .

 

7.       Odprema in dobava 

7.1. Kam lahko naročim artikle iz spletne trgovine?
Naročene artikle vam lahko dostavimo poštni naslov znotraj Republike Slovenije, ki ga navedete v procesu spletnega nakupa (domov, na delovno mesto, itd.) ali v katerokoli poslovalnico HERVISA. 

7.2. Ali lahko artikle naročim tudi v tujino?
Ne, dobava artiklov je mogoče le znotraj Republike Slovenije. Za kupce iz Slovenije, ki naročajo preko spletne trgovine www.hervis.si, je dobava mogoča izključno v Sloveniji. 

Dobavo v Sloveniji vršijo različna logistična podjetja.

 

7.3. Ali je dobavljen izdelek točno tak, kot je prikazan v spletni trgovini?
Odkloni od barv prikazanih na slikah v spletni trgovini in dejanskimi barvami modelov so možne in so odvisne tudi od barvnih nastavitev na zaslonu vašega računalnika ali mobilne naprave. Zato ne prevzemamo garancije, da barve, prikazane na spletni strani, ustrezajo dejanskim barvam izdobavljenih modelov.

7.4. Kaj lahko storim, če prejmem poškodovan izdelek?
Če se blago poškoduje med prevozom, morate škodni primer nemudoma javiti prevoznemu podjetju in uveljavljati škodo. HERVIS ne odgovarja za morebitno krivdno ravnanje oz. poškodbe, ki so bile povzročenne s strani tretje osebe. 
Vidne pomanjkljivosti – tudi manjkajoči pribor in sestavni deli – mora kupec nemudoma po izdobavi javiti v pisni obliki. Morebitne druge pomanjkljivosti, ki jih v takoj po dostavi ni mogoče odkriti niti pri skrbnem pregledu, je potrebno javiti takoj, ko jih kupec opazi, vendar najkasneje v roku treh mesecev po dobavi. 

7.5. Kaj lahko naredim, če prejmem napačen izdelek?
Če ste pomotoma prejeli napačen izdelek, torej drugačen, kot ste ga naročili, ga lahko vrnete oz. zamenjate v najbližji poslovalnici Hervisa ali pa ga pošljete nazaj z nalepko za vračilo.

7.6. Ali je moje blago (kolo, smuči, itd.) ob dobavi v celoti sestavljeno in ali ga lahko začnem takoj uporabljati?
Vsa kolesa, smuči in fitnes naprave, ki so kupljeni v spletni trgovini HERVIS, so le delno sestavljeni in/ali montorani in so dostavljeni zapakirani  v kartonu. Za končno montažo je potrebno strokovno znanje. Stroški montaže niso vključeni v nabavno ceno.

7.7. Ali lahko pri HERVIS-u zame opravite končno montažo?
To lahko za vas naredimo v vseh naših poslovalnicah. Pri spletnih naročilih je to možno sicer le pri načinu odpreme „Click & Collect“, torej pri spletnem naročilu, kjer se odločite blago prevzeti v naši poslovalnici. Pri naročilu blaga v poslovalnice HERVISA (click & collect) lahko torej izberete dodatno opcijo – montaža. To pomeni, da dodatno naročite kompletno montažo. To opcijo najdete (v zadnjem koraku vašega naročila – na strani za pregled naročila.

A)     Montaža kolesa 
Če ste se odločili za kompletno montažo kolesa, bo vaše kolo poslano neposredno v poslovalnico HERVISA, ki jo izberete sami. Ko bo kolo prispelo, vas bomo kontaktirali glede morebitnih posebnih želja in vas hkrati obvestili o datumu prevzema. Tako boste prihranili precej časa! Hkrati pa se boste iz Hervisa odpeljali s kolesom povsem brez skrbi, saj ga je strokovno sestavil in pregledal naš usposobljen sodelavec. 

B)      Montaža smučarskih vezi 
Če ste se v procesu naročanja izbrali montažo smučarskih vezi, potem bodo vaše smuči poslane v poslovalnico HERVISA, ki jo izberete sami. Ko bodo smuči prispele, vas bomo kontaktirali glede morebitnih posebnih želja in vas hkrati obvestili o datumu prevzema.  Prosimo vas, da s seboj prinesete smučarski čevelj, saj bi radi varnostno montažo izvedli tako, da se čevelj kar najbolj optimalno dobro prilega v vez. Tako boste prihranili precej časa! Hkrati pa se boste lahko zimskih radostim predajali povsem brez skrbi, saj vam je vezi strokovno zmontiral in smuči pregledal naš usposobljen sodelavec.

C)      Fitnes naprave 
Fitnes naprave vam lahko sestavimo le, če ste pri spletnem naročilu izbrali način odpreme »Click & Collect«. 
Pri dostavi na dom, pa vam 
v sodelovanju z našimi proizvajalci nudimo opcijo strokovne montaže na domu.

 

 

8.       Spletne rezervacije: Click & Reserve 

8.1. Ali lahko izdelke preko spleta rezerviram v izbrani Hervisovi poslovalnici?
Da, ta možnost obstaja. Nekatere izdelke iz naše spletne ponudbe , lahko na svoje ime rezervirate v izbrani poslovalnici HERVISA. Takoj ko prejmemo vašo zahtevo za rezervacijo, bomo preverili razpoložljivost izdelka v izbrani poslovalnici in vas po e-pošti ali SMS v roku 24 ur obvestili o statusu rezervacije. Če je izdelek na voljo, ga bomo rezervirali na vaše ime in ga tri dni za vas hranili v izbrani poslovalnici. Po 2 dneh vas bomo ponovno spomnili, da na vas v izbrani poslovalnici čaka rezerviran izdelek. Po preteku treh dni pa bomo, v kolikor ne boste prišli po rezerviran izdelek,  rezervacijo stronirali. Pri prevzemu rezervacije morate predložiti potrdilo o rezervaciji . Kljub predhodni rezervaciji nakup rezerviranega izdelka ni obvezen. 

8.2. Katere izdelke lahko rezerviram po spletu?

Načeloma lahko rezervirate vse izdelke, ki so objavljeni na spletu in so hkrati na voljo tudi v naših poslovalnicah (izjema: Mega Countdown-izdelki, ki jih je mogoče kupiti izključno na spletu). Razpoložljivost določenega izdelka v izbrani poslovalnici je prikazana v obliki semaforja:

·         zelena luč: v poslovalnici je na voljo je zadostno število izbranih izdelkov.

·         rumena luč: na voljo je le še omejeno število izbranega izdelka. 

·         rdeča luč: izbran izdelek v izbrani poslovalnici ni več na voljo.

 

8.3. Koliko izdelkov naenkrat lahko rezerviram rezerviram preko spleta?

Z vsako rezervacijo lahko rezervirate samo en izdelek. 

 

9.       Kje najdem splošne pogoje poslovanja in pogoje za preklic?

Po zakonu imate 14 dni od dneva naročila pravico, svoje naročilo preklicati. Podrobnejše informacije in pravni pouk tozadevno najdete na (http://www.hervis.si/.cms.html?cms.page=service.cancellationinstructions)

Splošni pogoji poslovanja pa so vam na vpogled tako v spletni različici, kot tudi v obliki dokumenta, ki ga lahko shranite na vaš računalnik. 

 


10.   Vračilo in zamenjava

10.1.         Koliko časa imam na voljo za vračilo izdelkov, ki sem jih kupil/-a v Hervisovi spletni trgovini?

14-dni. Neodvisno od zakonske pravice do preklica vam nudimo tudi možnost, da preko spleta kupljeno blago brezplačno vrnete v katerikoli Hervisovi poslovalnici. Ste v naši spletni trgovini kupili čevelj pa vam je premajhen? Brez skrbi: izdelke, ki ste jih kupili v naši spletni trgovini lahko ob predpostavki da so nerabljeni, oz. da na izdelku ni vidnih sledi uporabe,  preprosto in prikladno zamenjate ali vrnete tudi v katerikoli Hervisovi poslovalnici. Ali pa nam jih vrnete po pošti! Pri tem prosim uporabite priloženo nalepko za vračilo. 

10.2.         Kako dobim v primeru vračila povrnjen denar?
Če vrnete izdelek v poslovalnici, se vračilo kupnine izvrši na enak način kot plačilo; denar vam vrnemo po isti poti, kot ste ga vplačali. 
Če pa nam izdelek vrnete po pošti s priloženo nalepko za vračilo, vam kupnino, ki ste jo za izdelek plačali vrnemo na vaš račun. Stroške poštnine ob vračilu blaga nosi kupec!

10.3.         Ali lahko izberem poljubno Hervisovo poslovalnico, v kateri bom prevzel svoje spletno naročilo?
Da, če želite, da paket dostavimo neposredno v izbrano poslovalnico HERVISA, vas prosimo, da jo izberete že v postopku naročanja > možnosti naročanja in sicer v rubriki Moj naslov za dostavo „Click & Collect“. Tam lahko nato s pomočjo poštne številke in kraja poiščete vam najbližjo oz. najljubšo poslovalnico Hervisa, kamor boste naročili izbrane izdelke. 

 

11.   Boni in akcije 

11.1.         Kako in kje lahko unovčim Hervisov darilni (vrednostni) bon?
Vrednostne bone lahko unovčite v katerikoli zmed naših 16 poslovalnic, ob nakupu v spletni trgovini pa le, če spletni nakup opravite v naši poslovalnici. Menjava bona za gotovino ni možna. Na bonih je praviloma naveden datum veljavnosti. Po preteku navedenega datuma veljavnosti bonov ni več mogoče unovčiti! 

11.2.         Kako lahko unovčim kodo za popust v spletni trgovini?
Kodo za popust v spletni trgovini lahko unovčite, kot pove že ime samo, izključno v Hervisovi spletni trgovini. Naenkrat – torej ob plačilu enega nakupa, lahko unovčite zgolj eno kodo za popust. Veljavnost vsake kode za popust je časovno omejena! 

11.3.         Ali se popusti za spletno trgovino od zneska nakupa avtomatično odštejejo?
Kodo za popust unovčite tako, da jo pri pregledu naročila vneste v za to predvideno polje. Potem se bo znesek popusta odštel od zneska vašega nakupa.

11.4.         Ali lahko istočasno unovčim več popustov?
Kot običajno tudi drugje, popusti in akcije niso združljivi niti v spletni trgovini. Unovčevanje večih bonov in/ali akcij istočasno torej ni možno! 

 

 

 

12. OSTALA POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA - SPLETNA TRGOVINA:

 

12.1. Na predračunu ni vseh podatkov za plačilo – kateri naslov je potrebno vpisati v UPN?

       Večina spletnih bank ponuja možnost, da se na podlagi TRR računa preveri vse podatke o prejemniku plačila. S klikom na ta gumb se izpolnijo vsi manjkajoči podatki. V kolikor te možnosti nimate, pa je potrebno vpisati naslov: 

HERVIS Šport in moda d.o.o., 

Šmartinska cesta 152/G, 1000 Ljubljana

 matična številka: 5966574000, 

davčna številka: 22109846

 

12.2. Ali lahko preko spleta opravim nakup na podjetje?

Možnosti nakupa preko spleta na podjetje ne ponujamo.

 

12.3. Ali lahko znesek plačila za spletni nakup plačam tudi z darilnim bonom ali HERVIS SportsClub bonusom?

Da,  znesek nakupa lahko poravnate tudi na tak način, a le v primeru, če se osebno oglasite v naši poslovalnici, ter spletno naročilo za vas oddajo naši prijazni prodajalci. V tem primeru plačilo opravite takoj ob oddaji spletnega naročila. V kolikor pa spletno naročilo oddate od doma, pa tega žal naknadno ni mogoče urediti. V tem primeru lahko izbirate samo med plačilom s plačilnim nalogom, plačilom s kreditno kartico ali po povzetju.

 

12.4. Kakšno velikost izdelka moram izbrati?

Svetujemo vam, da si ogledate tabelo velikosti, ki se nahaja na naši spletni strani ali da se oglasite v naši poslovalnici, kjer vam bodo prijazni prodajalci svetovali pri izbiri prave velikosti.

Na kakšen način lahko nakup preko spleta naloži na svojo HERVIS SportsClub kartico?

Spletni nakup se bo na vaši HERVIS SportsClub kartici upošteval, če ste pred oddajo naročila že povezali vaš spletni račun s številko vaše HERVIS SportsClub kartice. 

V kolikor tega niste naredili, pa vas vljudno naprošamo, da nam po prevzemu naročila pošljete skeniran račun ter podatke o vaši HERVIS SportsClub kartici, da se nakup ročno vnese na vašo kartico.

 

12.5. Na kakšen način lahko spletni račun povežem s HERVIS SportsClub kartico? 

Na www.hervis.si lahko svojo obstoječo kartico HERVIS SportsClub povežete s svojim spletnim računom. Ko se uspešno registrirate na naši spletni strani in se nahajate na ''Vašem računu'', lahko na spodnjem levem delu strani vidite okno Hervis SportsClub. S klikom na ''Povežite obstoječo kartico'' lahko vpišete enkratno 13-mestno številko kartice in 5-mestno kodo kartice, ki jo najdete na hrbtni strani vaše kartice. Za vse nadaljnje prijave zgolj vpišite svoj e-naslov in izbrano geslo. Tako se tudi spletni nakupi štejejo k osnovi za obračun vašega letnega bonusa.

 

12.6.  Na kateri točki plačila se lahko vpiše kodo za popust?

Kodo za popust se vedno vnese na Končnem pregledu, to je četrta točka oddaje naročila. Kodo je potrebno vpisati ter klikniti na gumb Dodajte kodo za popust. V kolikor je koda vpisana na pravi način in je na naročeni izdelek popust na voljo, se bo cena izdelka takoj spremenila na akcijsko. 

 

12.7. Zakaj koda za popust ne deluje in popust ni obračunan?

Preverite, če ste kodo za popust vpisali na pravi način (preverite velike in male začetnice ter presledke) ter če izdelek, ki ga želite naročiti, sodi v sklop izdelkov, za katere je akcijska ponudba na voljo, oz. ali je morda izdelek, ki ste ga izbrači izključen iz akcijske ponudbe. 

 

12.8. Zakaj je izdelek objavljen na spletu, če nakup preko spleta ni mogoč?

Na naši spletni strani lahko poleg nakupa preko spleta opravite tudi rezervacijo izdelkov, ki so za na voljo v naših trgovinah, ne pa tudi na spletu. V kolikor je klik na gumb Nakup onemogočen, obstaja pa možnost klika na gumb Rezervacija v poslovalnici, to pomeni, da izdelka ni na spletni zalogi, je pa izdelek še vedno na voljo v trgovini ter ga lahko rezervirate v trgovino in kupite v trgovini. Tako rezerviran izdelek lahko v trgovini prevzamete 3 dni po oddaji rezervacije, potem se rezervacija stornira.

 

12.9. Ali je možna sprememba plačila in kako?

Žal sprememba načina plačila po tem, ko je bilo naročilo oddano, ni možna.
 

12.10. Ali je možna sprememba naslova za dostavo ter na kakšen način?

Sprememba naslova za dostavo je možna, dokler naročilo ni odposlano iz skladišča spletne trgovine. Ko je naročilo enkrat odposlano (o tem boste tudi obveščeni z elektronskim sporočilom) žal naslova za dostavo mi ne moremo več spremeniti, se pa lahko v zvezi s tem obrnete na Pošto Slovenije in se skušate z njimi dogovoriti o spremembi naslova.

 

12.11. Ali se lahko vsebina naročila spremeni? Kako?

Žal nimamo možnosti, da bi ročno spremenili velikost ali barvo izdelka, ki ste ga naročili. Prav tako ne moremo dodajati izdelkov k vašemu naročilu ali zamenjati izdelek za drugega. 

 

12.12. Ali se lahko naročilo prekliče? Kako?

Naročilo lahko prekličemo, dokler naročilo ni odposlano iz skladišča spletne trgovine. Ko je naročilo enkrat odposlano ga žal ne moremo več preklicati. O odpremi naročila ste obveščeni preko elektronske pošte. Seveda pa lahko izdelek, v kolikor vam ne ustreza vselej zamenjate ali vrnete.

 

12.13. Ali dobim obvestilo, ko je izdelek v dostavi?

Ko je naročilo odposlano iz našega skladišča, vas o tem tudi obvestimo o tem preko elektronske pošte. Naročilo lahko pričakujete na vašem naslovu v roku nekaj delovnih dni. V kolikor pa ste izbrali možnost Click&Collect pa vas obvestimo tudi, ko je naročilo v poslovalnici pripravljeno na prevzem.

 

12.14. Kje se trenutno nahaja moje naročilo? 

Če je bilo vaše naročilo že odposlano z našega skladišča, ste bili od tem tudi obveščeni preko elektronske pošte. V tem sporočilu lahko najdete tudi številko paketa, to je številka, pod katero se vaše naročilo vodi v sistemu Pošte Slovenije. Na njihovi spletni strani lahko preverite, kje se vaše naročilo trenutno nahaja.

 

12.15. Kako lahko uredim vračilo izdelka?

Z izdelkom se v roku 14 dni od prevzema naročila oglasite v vam najbližji Hervisovi poslovalnici, kjer bo prodajno osebje preverilo, ali je izdelek nepoškodovan, neuporabljen in v nespremenjeni količini. Izdelek je potrebno vrniti v originalni embalaži, skupaj s pripadajočo dokumentacijo in obrazcem za vračilo, ki ste ga prejeli skupaj z vašim naročilom. V poslovalnici vam bodo povrnili kupnino. 

V primeru, da vam vračilo izdelka v kateri izmeh trgovin Hervis po Sloveniji ne ustreza, pa lahko izdelek v roku 14 dni od prevzema naročila na lastne stroške pošljete na naslednji naslov: Hervis Šport in Moda d.o.o., Šmartinska 152g, 1000 Ljubljana.

 

12.16. Na kakšen način lahko zamenjam izdelek za pravo velikost oz. reklamiram kupljen izdelek?

Z izdelkom se v roku 14 dni od prevzema naročila oglasite v vam najbližji Hervisovi poslovalnici, kjer bo prodajno osebje preverilo, imajo na zalogi izdelek v ustrezni velikosti. V kolikor izdelek imajo, vam ga bodo brez dodatnih stroškov zamenjali za velikost, ki vam ustreza. V kolikor pa izdelka nimajo na zalogi, pa lahko v poslovalnici uredite vračilo izdelka, prijazni sodelavci na oddelku pa vam bodo pomagali oddati naročilo v pravi velikosti. V poslovalnici vam bodo povrnili kupnino in strošek poštnine, tam boste lahko tudi poravnali strošek za vaše novo naročilo. Prosimo vas, da izdelek vrnete v originalni embalaži, skupaj s pripadajočo dokumentacijo in obrazcem za vračilo, ki ste ga prejeli skupaj z vašim naročilom. Izdelek mora biti vrnjen nepoškodovan, neuporabljen in v nespremenjeni količini.

V primeru, da vam zamenjava izdelka v kateri izmeh trgovin Hervis po Sloveniji ne ustreza, pa lahko izdelek v roku 14 dni od prevzema naročila na lastne stroške pošljete na naslednji naslov: Hervis Sport in Moda d.o.o., Šmartinska 152g, 1000 Ljubljana.

 

12.17. V kakšnem času je potrebno poravnati predračun? 

Dovolite, da se vam najprej zahvalimo za izkazano zaupanje in nakup v naši spletni trgovini. V primeru plačila po predračunu je znesek potrebno poravnati v roku 7 dni. V nasprotnem primeru bo vaše naročilo preklicano.

 Rok dobave/dostave

Splošni čas dostave za naročila preko spleta je 3-5 delovnih dni. Ko bo vaše naročilo odposlano iz skladišča boste o tem obveščeni preko elektronske pošte. 

 

12.18. Kje preverim zalogo določenega izdelka v izbrani stacionarni poslvalnici?

Najbolje je, da se glede zaloge določenega izdelka v izbrani trgovini obrnete direktno na trgovino. Kontaktne podatke vseh trgovin najdete v desnem zgornjem kotu naše spletne strani in sicer pod zavihkom ISKANJE POSLOVALNICE.

 

12.19. Ali pri plačilu po povzetju nastenejo dodatni stroški? 

Pri izbiri plačila po povzetju nastanejo dodatni stroški oziroma dajatev za poštno povzetje po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Omenjeni strošek ni del stroška odpreme, ki jih zaračuna Hervis. Vse omenjeno je tudi zapisano v splošnih pogojih poslovanja. Več lahko preberete na povezavi http://www.hervis.si/store/agb. 

 

12.20. Ali lahko več naročil združim v eno? 

Že oddanih naročil naknadno žal ne moremo združiti. Edina možnost je, da vsa naročila prekličete in nato oddate novo naročilo, v katerega vključite vse izbrane izdelke.

Preklic naročila je mogoč, dokler vaše naročilo ne gre v nadaljno obdelavo v našem skladišču.

 

12.21. Ali je naročilo po oddaji možno še spremeniti?

Naročila potem, ko je enkrat oddano žal ni več mogoče spremeniti. Lahko ga le stornirate in potem oddate novo naročilo. 

Podatki potrebni za plačilo predračuna

Prejemnik nakazila: HERVIS Šport in moda d.o.o.,

IBAN: SI56 2900 0020 3251 814

BIC: BACXSI22

Namen plačila: 1073634 | 6121002

Sklic: SI00 ter številka naročila (ker je premalo znakov, je potrebno prej napisati nekajkrat 0)

Naslov: Šmartinska cesta 152/G, 1000 Ljubljana

 

12.22. Ali lahko od doma oddam spletno naročilo, plačam pa kasneje, v izbrani Hervis trgovini? 

Možnost, da bi izdelek naročili preko spleta ter plačilo opravili kasneje v trgovini, žal ne obstaja.

Plačilo za spletni nakup lahko v trgovini poravnate le v primeru, da se osebno oglasite v naši poslovalnici, ter spletno naročilo za vas oddajo naši prijazni prodajalci. V tem primeru lahko spletni nakup poravnate v naši trgovini in sicer z vsemi v trgovini veljavnimi plačilnimi sredstvi.

14 dnevna­ pravica do­ vračila 14 dnevna­ pravica do­ vračila
SSL Zaščita SSL Zaščita
Brezplačna ­ vračila Brezplačna ­ vračila
Pogoji ­ poslovanja Pogoji ­ poslovanja
na vrh na vrh