Prosto v skladu z motom Get movin' simbolizira / predstavlja HERVIS veselje do gibanja in boljši / pozitiven pogled na življenje. Hervis Sports je v celoti usmerjen na trg in zaupa blagu vodilnih proizvajalcev iz domovine in tujine. In to po najboljši ceni.
Hervis se odlikuje po visoko kompetentnemu prodajnemu programu na področju športa in mode, uravnoteženi ponudbi storitev, (kvalificiranem) strokovnem svetovanju in cenovno agresivni ponudbi.
Hervis je mednarodno podjetje s petdesetletno tradicijo. V Sloveniji se je podjetje Hervis d.o.o. pojavilo leta 1997, do danes pa je z 21 prodajnimi mesti postal eno največih in vodilnih verig trgovin za prodajo športe opreme ter oblačil za šport in prosti čas.
V prihodnosti imamo v Hervisu namen dograditi maloprodajno mrežo in zadržati več kot 40 odstotni tržni delež med prodajalci športne opreme. Zvestim in stalnim kupcem želimo poleg servisnih uslug in storitev ponuditi kar največ za športno udejstvovanje in preživljanje prostega časa, pa naj si bo to na področju opreme, obutve in/ali oblačil za šport in prosti čas.
Pestra ponudba sortimenta in spremljevalnih storitev na področju športa in mode, visok nivo strokovnega znanja, konkurenčna ponudba in vse bolj aktivno vključevanje v spodbujanje zdravega in športnega življenja, uvrščajo Hervis na vodilno mesto med ponudniki športnih artiklov v Sloveniji.
Predstavljamo vam zgodovino podjetja Hervis ter osnovne poslovne in statistične podatke.
Čeprav strma rast naših naših prodajnih rezultatov kaže, da smo šprinterji, smo hkrati tudi maratonci, saj našega cilja še nismo dosegli.
Moskovska ulica 4, 1000 Ljubljana
matična številka: 5966574000,
davčna številka: 22109846
Sodni register: 96/04930 vpisano pri Okrožnem sodišču v Ljubljani
Tel. št.: 01 587 40 00,
faks št.: 01 587 40 20,
elektronski naslov: [email protected]

S približno 227 poslovalnicami doma in v tujini ter prihodkom v višini 490 milijonov evrov v letu 2024 se Hervis uvršča med največje igralce na področju športne trgovine v Evropi. V preteklih letih se je podjetje osredotočalo na trajnostno rast ter odprlo številne nove lokacije v Sloveniji, na Madžarskem, Hrvaškem in v Romuniji.
Kot specialist za šport še naprej raste tako na domačem kot mednarodnem trgu ter modernizira svojo mrežo trgovin. Novi koncept trgovin Hervis omogoča sodobno predstavitev izdelkov in številnih storitev. Podjetje je obenem vzpostavilo napredne ponudbe z integracijo digitalnih rešitev in fizičnih trgovin, kot sta Click & Collect ter spletno svetovanje o izdelkih.
Zaradi uporabe inovativnih spletnih rešitev v avstrijskih trgovinah je bil Hervis leta 2021 nagrajen s priznanjem Retail Innovation Award Avstrijskega trgovskega združenja v kategoriji »Najboljša spletna rešitev«. Priljubljeni program zvestobe Hervis SportsClub, ki je do tedaj temeljil na kartici članstva, je bil leta 2022 nadgrajen in vključen v obsežno mobilno aplikacijo. Ta presega klasične programe zvestobe ter omogoča še tesnejšo povezavo fizičnih trgovin s digitalnim svetom Hervisa. Aplikacija je bila hkrati uvedena v vseh šestih državah, kjer je Hervis prisoten: v Avstriji, Sloveniji, na Madžarskem, Hrvaškem, v Romuniji in Nemčiji.
Leta 2025 bo Hervis praznoval 28 let delovanja v Sloveniji in na Madžarskem ter 18 let na Hrvaškem in v Romuniji.
Lokacije:
• Avstrija
• Nemčija
• Hrvaška
• Romunija
Za izboljšanje energetske učinkovitosti uvaja SPAR sistem upravljanja energije v skladu z ISO 50001. Kot 100% hčerinsko podjetja SPARA Österreichische Warenhandels-AG velja to tudi za HERVIS.
Energetska politika po ISO 50001
Kot dobro uveljavljeno podjetje je SPAR še posebej odgovoren za zaščito okolja, za gospodarno in učinkovito ravnanje z energijo, in za zaščito podnebja.
SPAR se zavezuje, da bo izpolnjeval naslednje energetske smernice:
- Nakup trajnostno spremenjenega energetskega nabavnega miksa – proč od fosilnih-nuklearnih in k obnovljivim virom energije.
- Upoštevanje zakonskih energetskih norm in norm za zaščito podnebja predstavlja za nas minimalne zahteve.
- Zavezujemo se, da se bomo stalno izboljševali na področju lastnih energetskih storitev in storitev za zaščito podnebja, še posebej pri storitvah, povezanih z energijo, in se trudili zmanjševati vplive na okolje.
- Skrbimo za gospodarsko trajnost v regiji, ker z oddanimi naročili v veliki meri sodelujemo pri dodani vrednosti in ustvarjanju delovnih mest na trgu.
- Podpiramo šole, visoke šole in druge pedagoške ustanove, da bi pri prebivalcih medgeneracijsko vzbudili močno okoljsko zavest.
- Za lastne nepremičnine in naprave veljajo načela okolju prijaznega obratovanja ob racionalni rabi virov. Sem sodi tudi nakup energijsko učinkovitih naprav in storitev.
- Pri gradbenih in sanacijskih projektih ravnamo pri načrtovanju in uporabljenih izkušnjah po okolju prijaznih in energetsko učinkovitih načelih, da bi bili vplivi na okolje, biotsko raznovrstnost in pokrajino minimalni.
- Zbiramo in dokumentiramo podatke o pomembnih vplivih na okolje in ukrepih. V poročilu o trajnosti, ki ga pripravljamo vsaki dve leti, zlasti upoštevamo našo klimatsko bilanco in obveščamo javnost o storitvah za zaščito okolja in podnebja.

Skupina SPAR Avstrija je srednjeevropska trgovska skupina v avstrijski lasti. Podjetje je bilo ustanovljeno leta 1954 na Tirolskem in v Salzburgu, danes pa je Skupina SPAR prisotna že v osmih državah (Avstrija, severno-vzhodna Italija, Slovenija, Madžarska, Hrvaška, Romunija in Nemčija).