HERVIS – pogosto zastavljena vprašanja
1.Registracija in moj račun
- 1.1. Kako odprem spletni račun?
Če želite odpreti nov račun, kliknite na Moj račun ter nato na Registrirajte se sedaj in vnesite svoje podatke. Prosimo vas, da vsa polja, označena z *, izpolnite s pravilnimi podatki. Geslo, ki ga sami izberete in vaš navedeni e-naslov boste potrebovali za kasnejše prijave (Login). Z Registrirajte se zdaj zaključite svojo prijavo.
- 1.2. Ali lahko kasneje še spremenim svoje osebne podatke?
Da. S svojimi podatki za prijavo (Login-podatki) se prijavite na www.hervis.si. Pojdite na Moj račun in potem na Moji podatki. Tukaj lahko kadarkoli spremenite podatke kot so ime, naslov ali Prijava-podatki.
- 1.3. Kako lahko spremenim svoje geslo?
Prijavite se s svojimi Login-podatki in pojdite na Moj račun in na Moji podatki. Pod Prijava-podatki lahko spremenite svoje geslo in naslov e-pošte.
- 1.4. Kaj lahko naredim, če sem pozabil/a svoje geslo?
Kliknite na Moj račun in takoj nato na „Pozabljeno geslo“. Vnesite naslov za e-pošto, ki ste ga registrirali pri nas. Čez nekaj časa boste prejeli e-pošto z geslom in povezavo, da boste vpisali novo geslo.
- 1.5. Ali moram za oddajo naročila odpreti račun kupca?
Ne. Na naši spletni strani lahko naročilo oddate tudi kot gost. Imate pa lahko, zaradi odprtega Hervis računa, dodatne ugodnosti.
2. Hervis SportsClub
3. Newsletter - Hervis e-novice
- 3.1. Kako se lahko naročim na prejemanje elektronskih novic?
Če se ob odpiranju vašega računa HERVIS še niste naročili na prejem elektronskih novic, lahko to storite tudi naknadno, na tej povezavi. Prosimo vas, da tam izpolnite vsa polja, označena z *, in odslej ne boste zamudili več nobene ponudbe in akcije.
- 3.2. Kakšne so prednosti prejemanja e-novic?
Z naši e-novicami vas po elektronski pošti redno obveščamo o vseh ekskluzivnih akcijah, aktualnih ponudbah – tako na spletu, kot v naših stacionarnih trgovinah, novih artiklih, informacijah o dogodkih... Tako boste vedno prvi izvedeli za vse akcije in popuste in zagotovo ne boste zamudili nobene izjemne priložnosti za ugoden nakup športno-modne obutve, oblačil in opreme!
- 3.3. Kako pogosto bom prejemal/-a e-novice?
Naše e-novice boste prejeli praviloma dvakrat tedensko.
- 3.4. Kako se lahko odjavim od prejemanja e-novic?
Za odjavo od prejema e-novic, enostavno kliknite v polje »odjava«, ki se nahaja v spodnjem delu (noga) vsakih e-novic.
4. Nakupovanje in naročanje
- 4.1. Ali lahko izbrane artikle naroči vsak in kadarkoli?
Sprejemamo naročila fizičnih in pravnih oseb s prebivališčem v Republiki Sloveniji. Kupovanje/naročanje v naši spletni trgovini je možno 24 ur na dan, vse dni v letu.
- 4.2. Kako pravzaprav poteka postopek naročanja v spletni trgovini HERVIS?
1. Izbrane izdelke dajte v nakupovalno košarico. To naredite s klikom na gumb „dodaj v košarico“.
2. Ko ste končali z izborom, kliknite na gumb „na blagajno“ v nakupovalni košarici.
3. Če še niste prijavljeni, sedaj vpišite svoje podatke. Če ste že prijavljeni, vas prosimo, da ponovno preverite svoje podatke in vsebino vašega naročila ter izberete željeni način plačila. Na koncu postopka naročanja lahko unovčite kodo za popust, v kolikor jo imate.
4. Za zaključek naročila kliknite na gumb „potrdi naročilo“.
5. Ko boste plačilo uspešno zaključili, vam bomo poslali e-pošto s potrditvijo naročila. - 4.3. Katere cene veljajo v spletni trgovini?
V spletni trgovini veljajo tiste cene, ki so v času naročila navedene poleg artikla in sicer v nacionalni valuti (vključno z zakonsko predpisanim davkom na dodano vrednost), brez stroškov poštnine. Navedene »namesto cene« so priporočene cene dobaviteljev oz. proizvajalcev v času uvajanja posameznega izdelka na trg.
- 4.4. Ali lahko vse izdelke iz spletne trgovine kupim tudi v stacionarni poslovalnici?
Ne, prav vsakega izdelka iz spletne trgovine v naših stacionarnih poslovalnicah ni mogoče kupiti. Velja tudi obratno – nekateri artikli so na voljo samo v poslovalnici, ne pa tudi v naši spletni trgovini...
- 4.5. Ali so cene artiklov v Hervisovi spletni trgovini in v Hervisovih stacionarnih poslovalnicah enake?
Ker so v spletni in stacionarni trgovini v teku različne akcije, so razlike v cenah seveda mogoče.
- 4.6. Ali lahko oddam naročilo za spletno trgovino tudi telefonsko ali po e-pošti?
Naročil, ki so oddana po e-pošti ali telefonsko, žal ne moremo upoštevati. Upoštevamo lahko samo tista spletna naročila, ki so oddana elektronsko, preko polji za oddajo naročila v Hervisovi spletni trgovini.
- 4.7. Ali lahko kje vidim vsa svoja dosedanja naročila v spletni trgovini?
Da, če ste registriran uporabnik, lahko v rubriki Moj račun > Moji nakupi vidite zgodovino svojih spletnih naročil.
- 4.8. Kako dolgo traja izdobava preko spleta naročenih izdelkov?
Izdobava izdelkov, ki so v našem skladišču, se izvrši praviloma v roku 3 - 5 delovnih dni po prejemu potrditve naročila. V kolikor pa kakšnega artikla ni v našem skladišču, temveč je v dobaviteljevem, je dobavni rok nekoliko daljši. Točen podatek trajanja izdobave je naveden pri tovrstnih izdelkih. V kolikor vaše naročilo v navedenem roku še ni prispelo, ali če niste prejeli potrditve odpreme vašega spletnega naročila, vas prosimo, da se obrnete na našo servisno službo na naslovu [email protected]. Če ste morda naročili montažno storitev (smuči, kolo, fitnes naprave), vas bomo po telefonu obvestili, takoj ko bodo artikli, ki ste jih naročili zmontirani in pripravljeni za prevzem.
- 4.9. Kako lahko spremljam status svojega spletnega naročila?
Za spremljanje statusa vašega naročila morate imeti odprt spletni račun. To lahko storite pod rubriko Moj račun > Moji nakupi. Ko je blago odpremljeno iz našega skladišče, pa boste o tem obveščeni tudi preko elektornske pošte.
5. Click & Collect
- 5.1. Kaj pomeni Click & Collect?
Click & Collect pomeni, da izdelke, ki ste jih naročili in plačali v naši spletni trgovini prevzamete v izbrani Hervis poslovalnici v Sloveniji. V tem primeru je dostava blaga BREZPLAČNA.
- 5.2. Kdaj pa lahko prevzamem naročilo Click & Collect?
Takoj ko bo vaše blago prispelo v izbrano poslovalnico HERVISA in bo pripravljeno za prevzem, vam bomo po e-pošti poslali obvestilo in potrdilo. Blago boste prejeli, ko boste predložili potrdilo za prevzem in veljavni uradni dokument s fotografijo (npr. vozniško dovoljenje). Pri naročilih click & collect plačilo po povzetju, žal ni mogoče.
- 5.3. Kako dolgo bo moje naročilo Click & Collect čakalo na prevzem v izbrani poslovalnici?
Blago, ki je pripravljeno za prevzem v poslovalnici, čaka na prevzem 14 dni od datuma, ko ste prejeli potrdilo in obvestilo za prevzem. V primeru, da blaga ne prevzamete v navedenem roku, se naročilo stornira. Vračilo kupnine se izvede na isti način, kot je bilo izvedeno plačilo.
6. Plačilo
- 6.1. Na kakšen način lahko plačam nakup v spletni trgovini HERVIS?
V spletni trgovini HERVIS lahko plačate s kreditno kartico, darilno kartico ali pa po povzetju, če naročite na dom.
Kreditna kartica
Plačilo je mogoče z naslednjimi kreditnimi karticami: Visa, Mastercard, DinersClub. Spletna plačila potekajo preko našega plačilnega partnerja PayUnity.Po povzetju
Pri plačilu po povzetju plačate pristojbino za povzetje direktno dostavljavcu. Pristojbina v višini 3,99 EUR je sestavni del stroškov pošiljanja, ki jih zaračuna HERVIS. V primeru prevzema izdelka v poslovalnici oz. če vam izdelek dostavi špedicija, plačilo po povzetju ni mogoče.Pristojbine za plačilo po povzetju znašajo za Slovenijo so 1,22 EUR.
Darilne kartice
Nakup lahko v celoti ali delno plačate z dobroimetjem darilnih kartic Hervis. Iz tehničnih razlogov je mogoče hkrati unovčiti največ 1 kartico. Neporabljeni kredit ostane na kartici. Kombinacija je možna samo s plačilom s plačilno oz. kreditno kartico. Več o tem in morebitnih izjemah lahko izveste med postopkom plačila ali tukaj.Pay Pal
- 6.2. Kako visoki so stroški pošiljanja?
Stroški pošiljanja za Slovenijo so odvisni od velikosti oz. od teže posameznega paketa/izdelka. Stroški pošiljanja so izračunani pavšalno in vključujejo vse stroške dostave (pakiranje, morebitni dodatni stroški logističnega podjetja, itd.). Veljavni DDV je vključen v stroške dobave.
Vrsta dobave / Kategorija izdelka
Stroški odpreme
Primeri
Click&Collect
0,00€
Brezplačni prevzem v poslovalnici
Dajatev za poštno povzetje
1,43 % Pri plačilu po povzetju s plačilno kartico plačate poleg stroškov odpreme, ki jih zaračuna HERVIS, še provizijo 1,43% od vrednosti nakupa za kartično poslovanje direktno pri izvajalcu poštnih storitev. V primeru plačila z gotovino ni dodatne provizije. 1. kategorija
3,99 €
Cena za standardno odpremo za večino našega prodajnega programa – npr. oblačila, obutev, itd.
2. kategorija
6,99 €
Npr. smuči, deske za deskanje na snegu, otroška kolesa, itd.
3. kategorija
19,99 €
Npr. kolesa za odrasle, domače fitnes naprave, itd.
4. kategorija
29,99 €
Npr. Ergometer, mize na namizni tenis, trampolini, itd.
5. kategorija 39,99 € Npr. postaje za moč, infrardeča savna, itd.
7. Odprema in dobava
- 7.1. Kam lahko naročim artikle iz spletne trgovine?
Naročene artikle vam lahko dostavimo na poštni naslov znotraj Republike Slovenije, ki ga navedete v procesu spletnega nakupa (domov, na delovno mesto, itd.) ali v katerokoli poslovalnico HERVIS.
- 7.2. Ali lahko artikle naročim tudi v tujino?
Ne, dobava artiklov je mogoče le znotraj Republike Slovenije. Za kupce iz Slovenije, ki naročajo preko spletne trgovine www.hervis.si, je dobava mogoča izključno v Sloveniji.
- 7.3. Ali je dobavljen izdelek točno tak, kot je prikazan v spletni trgovini?
Odkloni od barv prikazanih na slikah v spletni trgovini in dejanskimi barvami modelov so možne in so odvisne tudi od barvnih nastavitev na zaslonu vašega računalnika ali mobilne naprave. Zato ne prevzemamo garancije, da barve, prikazane na spletni strani, ustrezajo dejanskim barvam izdobavljenih modelov.
- 7.4. Kaj lahko storim, če prejmem poškodovan izdelek?
Če se blago poškoduje med prevozom, morate škodni primer nemudoma javiti prevoznemu podjetju in uveljavljati škodo. HERVIS ne odgovarja za morebitno krivdno ravnanje oz. poškodbe, ki so bile povzročenne s strani tretje osebe.
Vidne pomanjkljivosti – tudi manjkajoči pribor in sestavni deli – mora kupec nemudoma po izdobavi javiti v pisni obliki. Morebitne druge pomanjkljivosti, ki jih v takoj po dostavi ni mogoče odkriti niti pri skrbnem pregledu, je potrebno javiti takoj, ko jih kupec opazi, vendar najkasneje v roku treh mesecev po dobavi. - 7.5. Kaj lahko naredim, če prejmem napačen izdelek?
Če ste pomotoma prejeli napačen izdelek, torej drugačen, kot ste ga naročili, ga lahko vrnete oz. zamenjate v najbližji poslovalnici Hervisa.
- 7.6. Ali je moje blago (kolo, smuči, itd.) ob dobavi v celoti sestavljeno in ali ga lahko začnem takoj uporabljati?
Vsa kolesa, smuči in fitnes naprave, ki so kupljeni v spletni trgovini HERVIS, so le delno sestavljeni in/ali montorani in so dostavljeni zapakirani v kartonu. Za končno montažo je potrebno strokovno znanje. Stroški montaže niso vključeni v nabavno ceno.
- 7.7. Ali lahko pri HERVIS-u zame opravite končno montažo?
To lahko za vas naredimo v vseh naših poslovalnicah. Pri spletnih naročilih je to možno sicer le pri načinu odpreme „Click & Collect“, torej pri spletnem naročilu, kjer se odločite blago prevzeti v naši poslovalnici. Pri naročilu blaga v poslovalnice HERVISA (click & collect) lahko torej izberete dodatno opcijo – montaža. To pomeni, da dodatno naročite kompletno montažo. To opcijo najdete (v zadnjem koraku vašega naročila – na strani za pregled naročila.
A) Montaža kolesa
Če ste se odločili za kompletno montažo kolesa, bo vaše kolo poslano neposredno v poslovalnico HERVISA, ki jo izberete sami. Ko bo kolo prispelo, vas bomo kontaktirali glede morebitnih posebnih želja in vas hkrati obvestili o datumu prevzema. Tako boste prihranili precej časa! Hkrati pa se boste iz Hervisa odpeljali s kolesom povsem brez skrbi, saj ga je strokovno sestavil in pregledal naš usposobljen sodelavec.B) Montaža smučarskih vezi
Če ste se v procesu naročanja izbrali montažo smučarskih vezi, potem bodo vaše smuči poslane v poslovalnico HERVISA, ki jo izberete sami. Ko bodo smuči prispele, vas bomo kontaktirali glede morebitnih posebnih želja in vas hkrati obvestili o datumu prevzema. Prosimo vas, da s seboj prinesete smučarski čevelj, saj bi radi varnostno montažo izvedli tako, da se čevelj kar najbolj optimalno dobro prilega v vez. Tako boste prihranili precej časa! Hkrati pa se boste lahko zimskih radostim predajali povsem brez skrbi, saj vam je vezi strokovno zmontiral in smuči pregledal naš usposobljen sodelavec.C) Fitnes naprave
Fitnes naprave vam lahko sestavimo le, če ste pri spletnem naročilu izbrali način odpreme »Click & Collect«.
Pri dostavi na dom, pa vam v sodelovanju z našimi proizvajalci nudimo opcijo strokovne montaže na domu.
8. Splošni pogoji poslovanja
- 8.1. Kje najdem splošne pogoje poslovanja in pogoje za preklic?
Splošne pogoje poslovanja si lahko preberete tukaj.
9. Vračilo in zamenjava
- 9.1. Koliko časa imam na voljo za vračilo izdelkov, ki sem jih kupil/-a v Hervisovi spletni trgovini?
14-dni. Neodvisno od zakonske pravice do preklica vam nudimo tudi možnost, da preko spleta kupljeno blago brezplačno vrnete v katerikoli Hervisovi poslovalnici. Ste v naši spletni trgovini kupili čevelj pa vam je premajhen? Brez skrbi: izdelke, ki ste jih kupili v naši spletni trgovini lahko ob predpostavki da so nerabljeni, oz. da na izdelku ni vidnih sledi uporabe, preprosto in prikladno zamenjate ali vrnete tudi v katerikoli Hervisovi poslovalnici. Ali pa nam jih vrnete po pošti!
- 9.2. Kako dobim v primeru vračila povrnjen denar?
Če vrnete izdelek v poslovalnici, na blagajni dobite izplačilo denarja.
Če pa nam izdelek vrnete po pošti, vam kupnino, ki ste jo za izdelek plačali, vrnemo na vaš račun. Stroške poštnine ob vračilu blaga nosi kupec! - 9.3. Ali lahko izberem poljubno Hervisovo poslovalnico, v kateri bom prevzel svoje spletno naročilo?
Da, če želite, da paket dostavimo neposredno v izbrano poslovalnico HERVIS, vas prosimo, da jo izberete že v postopku naročanja > možnosti naročanja in sicer v rubriki Moj naslov za dostavo „Click & Collect“. Tam lahko nato s pomočjo poštne številke in kraja poiščete vam najbližjo oz. najljubšo poslovalnico Hervisa, kamor boste naročili izbrane izdelke.
10. Boni in kode za popust
- 10.1. Kako in kje lahko unovčim Hervisov darilni bon oz. darilno kartico?
Darilne kartice lahko unovčite v katerikoli izmed naših poslovalnic in na spletni strani. Menjava darilne kartice za gotovino ni možna.
- 10.2. Kako lahko unovčim kodo za popust v spletni trgovini?
Kodo za popust v spletni trgovini lahko unovčite, kot pove že ime samo, izključno v Hervisovi spletni trgovini. Vnesete jo v vaši nakupovalni košarici, ob kliku na gumb "Uporabi kodo".
- 10.3. Ali se popusti za spletno trgovino od zneska nakupa avtomatično odštejejo?
Kodo za popust unovčite tako, da jo pri pregledu naročila vneste v za to predvideno polje. Potem se bo znesek popusta odštel od zneska vašega nakupa.
- 10.4. Ali lahko istočasno unovčim več popustov?
Kot običajno tudi drugje, popusti in akcije niso združljivi niti v spletni trgovini. Unovčevanje več bonov in/ali akcij istočasno, torej ni možno!
11. Ostala pogosto zastavljena vprašanja - spletna trgovina
- 11.1. Ali lahko preko spleta opravim nakup na podjetje?
Nakup na podjetje lahko opravite v prvi fazi zaključka košarice, kjer izberete možnost "Nakup brez spletnega računa in nakup na podjetje".
- 11.2. Ali lahko znesek plačila za spletni nakup plačam tudi z darilnim bonom ali HERVIS SportsClub bonusom?
Da, znesek nakupa lahko v delno ali v celoti poravnate z darilnim bonom oz. s Hervis SportsClub bonusom.
- 11.3. Kakšno velikost izdelka moram izbrati?
Svetujemo vam, da si ogledate tabelo velikosti, ki se nahaja na naši spletni strani ali da se oglasite v naši poslovalnici, kjer vam bodo prijazni prodajalci svetovali pri izbiri prave velikosti.
- 11.4. Na kakšen način lahko nakup preko spleta naložim na svojo HERVIS SportsClub kartico?
Spletni nakup se bo na vaši HERVIS SportsClub kartici upošteval, če ste pred oddajo naročila že povezali vaš spletni račun s številko vaše HERVIS SportsClub kartice. V kolikor tega niste naredili, pa vas vljudno naprošamo, da nam po prevzemu naročila pošljete skeniran račun ter podatke o vaši HERVIS SportsClub kartici, da se nakup ročno vnese na vašo kartico.
- 11.5. Na kakšen način lahko spletni račun povežem s HERVIS SportsClub kartico?
Vsi uporabniki, ki do konca avgusta 2024, niso posodobili svojega uporabiškega računa, morajo opraviti registracijo kot novi člani. Uporabniški računi pretekli plastičnih kartic so bili arhivirani.
- 11.6. Na kateri točki plačila se lahko vpiše kodo za popust?
Kodo za popust se vedno vnese na končnem pregledu, to je četrta točka oddaje naročila. Kodo je potrebno vpisati ter klikniti na gumb Uporabi kodo. V kolikor je koda vpisana na pravi način in je na naročeni izdelek popust na voljo, se bo cena izdelka takoj znižala na akcijsko.
- 11.7. Zakaj koda za popust ne deluje in popust ni obračunan?
Preverite, če ste kodo za popust vpisali na pravi način (preverite velike in male začetnice ter presledke) ter če izdelek, ki ga želite naročiti, sodi v sklop izdelkov, za katere je akcijska ponudba na voljo, oz. ali je morda izdelek, ki ste ga izbrali izključen iz akcijske ponudbe.
- 11.8. Ali je možna sprememba plačila in kako?
Žal sprememba načina plačila po tem, ko je bilo naročilo oddano, ni možna.
- 11.9. Ali je možna sprememba naslova za dostavo ter na kakšen način?
Sprememba naslova za dostavo je možna, dokler naročilo ni odposlano iz skladišča spletne trgovine. Ko je naročilo enkrat odposlano (o tem boste tudi obveščeni z elektronskim sporočilom) žal naslova za dostavo mi ne moremo več spremeniti, se pa lahko v zvezi s tem obrnete na GLS in se skušate z njimi dogovoriti o spremembi naslova.
- 11.10. Ali se lahko vsebina naročila spremeni? Kako?
Žal nimamo možnosti, da bi ročno spremenili velikost ali barvo izdelka, ki ste ga naročili. Prav tako ne moremo dodajati izdelkov k vašemu naročilu ali zamenjati izdelek za drugega.
- 11.11. Ali se lahko naročilo prekliče? Kako?
Naročilo lahko prekličemo, dokler naročilo ni odposlano iz skladišča spletne trgovine. Ko je naročilo enkrat odposlano ga žal ne moremo več preklicati. O odpremi naročila ste obveščeni preko elektronske pošte. Seveda pa lahko izdelek, v kolikor vam ne ustreza vselej zamenjate ali vrnete.
- 11.12. Ali dobim obvestilo, ko je izdelek v dostavi?
Ko je naročilo odposlano iz našega skladišča, vas o tem tudi obvestimo o tem preko elektronske pošte. Naročilo lahko pričakujete na vašem naslovu v roku nekaj delovnih dni. V kolikor pa ste izbrali možnost Click&Collect pa vas obvestimo tudi, ko je naročilo v poslovalnici pripravljeno na prevzem.
- 11.13. Kje se trenutno nahaja moje naročilo?
Če je bilo vaše naročilo že odposlano z našega skladišča, ste bili od tem tudi obveščeni preko elektronske pošte. V tem sporočilu lahko najdete tudi številko paketa, to je številka, pod katero se vaše naročilo vodi v sistemu GLS Slovenija. Na njihovi spletni strani lahko preverite, kje se vaše naročilo trenutno nahaja.
- 11.14. Kako lahko uredim vračilo izdelka?
Z izdelkom se v roku 14 dni od prevzema naročila oglasite v vam najbližji Hervisovi poslovalnici, kjer bo prodajno osebje preverilo, ali je izdelek nepoškodovan, neuporabljen in v nespremenjeni količini. Izdelek je potrebno vrniti v originalni embalaži, skupaj s pripadajočo dokumentacijo in obrazcem za vračilo, ki ste ga prejeli skupaj z vašim naročilom. V poslovalnici vam bodo povrnili kupnino.
V primeru, da vam vračilo izdelka v kateri izmeh trgovin Hervis po Sloveniji ne ustreza, pa lahko izdelek v roku 14 dni od prevzema naročila na lastne stroške pošljete na naslednji naslov: TRGOVINA HERVIS CITYPARK, Moskovska ulica 4, 1000 Ljubljana.
- 11.15. Na kakšen način lahko zamenjam izdelek za pravo velikost oz. reklamiram kupljen izdelek?
Z izdelkom se v roku 14 dni od prevzema naročila oglasite v vam najbližji Hervisovi poslovalnici, kjer bo prodajno osebje preverilo, imajo na zalogi izdelek v ustrezni velikosti. V kolikor izdelek imajo, vam ga bodo brez dodatnih stroškov zamenjali za velikost, ki vam ustreza. V kolikor pa izdelka nimajo na zalogi, pa lahko v poslovalnici uredite vračilo izdelka, prijazni sodelavci na oddelku pa vam bodo pomagali oddati naročilo v pravi velikosti. V poslovalnici vam bodo povrnili kupnino in strošek poštnine, tam boste lahko tudi poravnali strošek za vaše novo naročilo. Prosimo vas, da izdelek vrnete v originalni embalaži, skupaj s pripadajočo dokumentacijo in obrazcem za vračilo, ki ste ga prejeli skupaj z vašim naročilom. Izdelek mora biti vrnjen nepoškodovan, neuporabljen in v nespremenjeni količini.
V primeru, da vam zamenjava izdelka v kateri izmeh trgovin Hervis po Sloveniji ne ustreza, pa lahko izdelek v roku 14 dni od prevzema naročila na lastne stroške pošljete na naslednji naslov: TRGOVINA HERVIS CITYPARK, Moskovska ulica 4, 1000 Ljubljana.
- 11.16. Kje preverim zalogo določenega izdelka v izbrani stacionarni poslvalnici?
Zalogo izdelka lahko preverite na strani produkta. Najprej izberete željeno velikost in nato kliknite na gumb Preverite zaloge v trgovinah, kjer se vam bo izpisal seznam Hervis trgovin v katerih je artikel na voljo.
- 11.17. Ali lahko več naročil združim v eno?
Že oddanih naročil naknadno žal ne moremo združiti. Edina možnost je, da vsa naročila prekličete in nato oddate novo naročilo, v katerega vključite vse izbrane izdelke. Preklic naročila je mogoč, dokler vaše naročilo ne gre v nadaljno obdelavo v našem skladišču.
- 11.18. Ali je naročilo po oddaji možno še spremeniti?
Naročila potem, ko je enkrat oddano žal ni več mogoče spremeniti. Lahko ga le stornirate in potem oddate novo naročilo.