skok do vsebin skok do navigacijskega menija

Pogosto zastavljena vprašanja o Hervis SportsClubu

1. Splošna vprašanja o Hervis SportsClub

  1. 1.1. Kakšne so prednosti članstva v Hervis SportsClub?

    Članstvo v Hervis SportsClubu ti prinaša številne akcijske ponudbe, popuste in ekskluzivne ugodnosti ter sodelovanje na raznovrstnih dogodkih. Registriraj se v novi SportsClub in z vsakim nakupom zbiraj dragocene točke, ki jih lahko kadarkoli pretvoriš v bonus ter koristiš kot popust pri tvojem naslednjem nakupu: v trgovini ali na spletu. Točke lahko zbiraš v vseh Hervisovih državah, kjer lahko plačuješ z evri.

    Se sliši zanimivo? Tukaj najdeš še več informacij  https://www.hervis.si/store/club

  2. 1.2. Je članstvo v Hervis SportsClubu brezplačno?

    Članstvo v Hervis SportsClub je brezplačno ter ni povezano z nobenimi obveznostmi ali stroški.

  3. 1.3. Ali dobim kot član Hervis SportsCluba kakšne popuste?

    Novi člani prejmejo 10% popust kot darilo dobrodošlice za koriščenje v trgovini. Zbrane točke lahko kadarkoli pretvoriš v bonus, čakajo te pa tudi drugi ekskluzivni popusti.

2. Vprašanja o registraciji in prijavi v Hervis SportsClub

  1. 2.1. Kako se lahko včlanim v Hervis SportsClub?

    Hitro in enostavno se registriraj preko aplikacije Hervis Sports ali na spletu in izkoristite svoje ugodnosti že ob prvem nakupu. 

  2. 2.2. Ali potrebujem Hervis spletni račun za registracijo v Hervis SportsClub?

    Če že imaš račun v Hervis spletni trgovini, te prosimo, da se najprej registriraš v Hervis SportsClub.

  3. 2.3. Ali se lahko včlanim v Hervis SportsClub tudi v Hervisovi poslovalnici?

    Prijava s papirnatim obrazcem ni več mogoča. Enostavno se registriraj v aplikaciji Hervis Sports in izkoristi ugodnosti Hervis SportsCluba že ob prvem nakupu.

  4. 2.4. Že imam spletni račun. Ali to pomeni, da sem samodejno član Hervis SportsCluba?

    Ne, a nekaj hitrih klikov je dovolj, da postaneš član Hervis SportsCluba. Po registraciji v Hervis SportsClub lahko že ob prvem nakupu ali naročilu koristiš vse ugodnosti.

  5. 2.5. Kako lahko spremenim svoje osebne podatke v Hervis SportsClubu?

    Svoje osebne podatke (npr. ime, naslov) lahko kadar koli spremeniš pod "Moji podatki" na uporabniškemu računu na spletni strani ali pod "Uredi profil" neposredno v aplikaciji. Z veseljem smo ti na voljo tudi po elektronski pošti ali telefonu v našem klicnem centru.

  6. 2.6. Pozabil sem svoje geslo. Kako se lahko dobim novega?

    V polju za prijavo klikni na "Pozabljeno geslo?", vnesi e-poštni naslov in sledi povezavi za ponastavitev gesla, ki je bila poslana na tvoj e-poštni naslov.

3. Glavne razlike med starim in novim Hervis SportsClubom

  1. 3.1. Kaj se bo zgodilo z mojim obstoječim bonusom od 04.10.2022?

    Stari bonusi so po enem letu pretekli in jih sedaj ni možno več unovčiti. Tvoj bonus je veljaven 1 leto – tako kot prej. Pri naslednjem nakupu preprosto pokaži svojo kartico Hervis SportsClub na blagajni.

  2. 3.2. Ali kartica poteče?

    Plastične kartice od avgusta 2024 niso več veljavne ter v uporabi. V kolikor svoje plastične kartice do takrat niste prenesli v svoj digitalni profil in aplikacijo, morate na novo opraviti registracijo.

  3. 3.3. Sem član Hervis SportsCluba že 3 leta, ali to pomeni, da sem avtomatsko član novega SportsCluba?

    Ni samodejno, vendar je postopek zelo preprost. Vse kar moraš storiti je, da se prijaviš s svojimi obstoječimi podatki in sprejmeš nove splošne pogoje poslovanja za Hervis SportsClub.

  4. 3.4. Ali še vedno obstajajo promocije SportsClub, kot so nakupovalni dnevi, kuponi, VIP večeri/dnevi?

    Da, to se ne bo spremenilo.

  5. 3.5. Ali lahko v spletni trgovini Hervis naročam brez članstva?

    Da, za naročilo blaga ti ni treba biti član Hervis SportsCluba. Vendar ne moraš zbirati točk za opravljene nakupe niti pretvoriti točk v bonus. Preprosto uporabi možnost "Naroči kot gost"

  6. 3.6. Ali lahko pri istem nakupu unovčim tako svoj stari kot tudi novi SportsClub bonus po pretvorbi točk?

    Stari bonusi so po enem letu pretekli in jih sedaj ni možno več unovčiti. Nov bonus lahko unovčiš v naših poslovalnicah Hervis in tudi v spletni trgovini Hervis!

4. Vprašanja o ugodnostih in popustih kluba

  1. 4.1. Kolikšen odstotek popusta dobim kot član kluba?

    Kot član Hervis SportsCluba prejmeš enkratno darilo dobrodošlice - 10% popust za nakup v trgovini. Redne so tudi posebne ponudbe za člane Hervis SportsCluba.

  2. 4.2. Kako lahko zbiram točke?

    Za vsak nakup v trgovini in v spletni trgovini Hervis: 1 EUR = 1 točka.

    Prenos aplikacije

    Registracijo v Hervis SportsClub

    Povabilo prijatelja

    Rojstnodnevno presenečenje

    Dokončanje profila

    Udeležba na dogodku

    in še veliko več…

  3. 4.3 Zakaj se moje točke takoj po nakupu ne pripišejo med razpoložljive točke?

    Lahko se zgodi, da naročeno blago ne ustreza. Točke aktiviramo šele po izteku obdobja za vračilo.

  4. 4.4. Kako dolgo traja obdobje za vračilo?

    4 tedne.

  5. 4.5. Kako dolgo veljajo moje točke?

    Tvoje točke veljajo 12 mesecev. 1 mesec pred potekom točk te bomo o tem tudi obvestili (če imaš omogočena potisna obvestila).

  6. 4.6. Kako pridobim bonus v novem Hervis SportsClubu?

    Bonus pridobiš tako, da razpoložljive točke ročno pretvoriš v bonus v aplikaciji. 100 točk = 1 € bonusa.

  7. 4.7. Ali lahko v spletni trgovini Hervis unovčim svoj bonus SportsClub?

    Če svoje točke pretvoriš v bonus, ga lahko unovčiš tudi v spletni trgovini Hervis.

  8. 4.8. Ali obstajajo posebne ponudbe za člane Hervis SportsClub?

    Za člane Hervis SportsCluba imamo na voljo številne ponudbe, kot so vabila na VIP nakupovalne dneve, akcijske ponudbe, popusti, znižane startnine in druge partnerske ponudbe.

  9. 4.9. Ali lahko ugodnosti kluba koristim samo v Sloveniji?

    Ugodnosti Hervis SportsClub lahko uživaš v vseh poslovalnicah Hervisa v Sloveniji, Avstriji, Nemčiji, Romuniji, na Hrvaškem in na Madžarskem. Točke lahko zbiraš v vseh državah, ki kot valuto uporabljajo evro. Vendar je bonus mogoče unovčiti samo v državi, v kateri je bil ustvarjen uporabniški račun Hervis SportsClub.

  10. 4.10. Kje lahko vidim, koliko točk imam na voljo?

    Stanje točk si lahko kadar koli pogledaš v aplikaciji ali na hervis.si pod "Moj račun". Celotno zgodovino točk najdeš tudi v aplikaciji Hervis Sports.

5. Vprašanja o tvoji klubski kartici 

  1. 5.1. Izgubil/-a sem kartico Hervis SportsClub. Kaj naj naredim?

    S tvojo digitalno kartico Hervis SportsClub je dosedanja plastična kartica tako ali tako preteklost. Svojo digitalno klubsko kartico imaš tako vedno pri roki. Ravno tako pa z mesecem avgustom 2024 plastične kartice niso več v veljavi.

6. Vprašanja o varovanju podatkov in varnosti

  1. 6.1. Kako so shranjeni moji podatki?

    Vse informacije na temo varstva osebnih podatkov najdeš tukaj.

  2. 6.2. Ali je moj Uporabniški račun zaščiten pred dostopom tretjih oseb?

    Vse informacije na temo varstva osebnih podatkov najdeš tukaj.

  3. 6.3. Kako se uporabljajo moji podatki?

    Vse informacije na temo varstva osebnih podatkov najdeš tukaj.

  4. 6.4. Kako lahko zaprem ali izbrišem svoj račun?

    Vse informacije na temo varstva osebnih podatkov najdeš tukaj.

 

 button.backToTop na vrh