Ponudnik in pogodbeni partner spletnih ponudb na tej spletni strani je HERVIS Šport in moda d.o.o., Moskovska ulica 4, 1000 Ljubljana.
HERVIS Šport in moda d.o.o.
Moskovska ulica 4
1000 Ljubljana
Sodni register: 96/04930 vpisan v Okrožnem sodišču v Ljubljani
Direktorja: Aleš Černe, Sandi Draksler
Matična št.: 5966574000
ID za DDV: SI 22109846
Sedež: Ljubljana
Tel.: 01 587 40 00
Faks: 01 587 40 20
E-mail: [email protected]
1. VELJAVNOST SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA
Te splošni pogoji poslovanja se uporabljajo izključno za pogodbe, ki so sklenjene med potrošnikom in HERVIS Šport in moda d.o.o. (v nadaljevanju: »Hervis«) preko spletnega portala www.hervis.si.
Splošni pogoji poslovanja veljajo za vse ponudbe, dobave in storitve med potrošnikom in Hervisom.
V okviru spletne trgovine je mogoča zgolj uporaba sredstev komuniciranja na daljavo, določenih s temi splošnimi pogoji poslovanja. Naročil preko drugih sredstev komuniciranja na daljavo, kot so morebitna naročila, poslana po elektronski pošti ali telefonu, ne sprejemamo.
Splošni pogoji spletne trgovine Hervis so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2).
Ti splošni pogoji veljajo kot primarni in obvezni vir prava, ki ureja pravno razmerje med prodajalcem in kupcem in imajo v tem smislu prevladujoč učinek nad vsemi drugimi možnimi viri ter nadomeščajo vse druge pisne ali ustne splošne pogoje drugih oseb, ki odstopajo od teh splošnih pogojev. V primeru kakršnega koli neskladja med temi splošnimi pogoji in vsemi drugimi veljajo ti splošni pogoji, razen če se stranki pisno dogovorita drugače.
Hervis ne prodaja podjetnikom ali podjetjem.
Ko se kot potrošnik prijavite kot kupec in oddate naročilo sprejemate te splošne pogoje poslovanja in se z njimi v celoti strinjate. Nakup brez soglasja glede splošnih pogojev poslovanja ni mogoč.
Hervis ima pravico kadarkoli spremeniti splošne pogoje poslovanja.
Pogodbeni jezik je slovenščina.
2. POMEN POJMOV
V teh splošnih pogojih poslovanja imajo pojmi sledeče pomene:
Potrošnik je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti;
Podjetnik ali podjetje, je vsaka fizična oseba, pravna oseba ali druga institucija, ki ni potrošnik;
Poslovno sposobna oseba je oseba, ki je dopolnila osemnajst (18) let ter v omejenem obsegu oseba, ki je dopolnila petnajst (15) let starosti ali oseba, ki je na drug način skladno s pravnim redom Republike Slovenije pridobila poslovno sposobnost.
Kosovno blago je blago, ki je relativno, v povezavi z ostalim blagom, ki ga prodaja Hervis, večje teže in velikosti.
Pojem »NAJBOLJŠA CENA« označuje izdelke iz aktualne kolekcije, ki so najcenejši znotraj svoje posamezne kategorije pri družbi HERVIS d.o.o..
3. PONUDBE IN SKLENITEV POGODBE
Hervis prodaja blago izključno potrošnikom.
Blago se prodaja izključno v trgovinsko običajnih količinah.
Pogodbo lahko sklene le oseba, ki je poslovno sposobna.
Naročilo ali rezervacija sta potrjena, ko prejmete potrditev naročila po elektronski pošti.
Pogodba je sklenjena, ko Hervis prejme naročilo. V kolikor potrditve naročila po elektronski pošti niste prejeli, ste o tem dolžni obvestiti Hervis, saj to predstavlja verjetnost, da vašega naročila nismo prejeli in pogodba ni bila sklenjena.
Razlike med barvami izdelkov, kot so prikazani na spletnem portalu ter barvami dejanskih izdelkov, lahko nastanejo zaradi nastavitev ter lastnosti ekrana naprave, ki jo uporabljate za nakupovanje. Hervis ne jamči za popolno skladnost barv, kot so prikazane na spletnem portalu z barvami izdelkov.
3.1 Dostopnost informacij
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, se Hervis, zavezuje, da bo kupcu, preden ga pogodba ali ponudba zavezuje, zagotovil naslednje informacije:
- podatke o podjetju Hervis(ime in sedež podjetja, matična številka),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo(e-pošta, telefonska številka),
- bistvene lastnosti izdelkov(vključno s poprodajnimi storitvami),
- dostopnost izdelkov(vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave izdelkov(ter način, kraj in rok dostave),
- cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
- način plačila in dostaveter rok veljavnosti tega podatka,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbein pogoje za odstop,
- pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci,
- seznanitev z zakonskim jamstvom za skladnost blaga, storitve ali digitalne vsebine.
- seznanitev z dejstvom, da potrošnik krije stroške vračila blaga v primeru odstopa od pogodbe,
- seznanitev z višino stroškov vračila blaga, če ga pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po pošti;
- podrobnosti postopka uveljavljanja pravice do odstopa od pogodbe z navedbo njihovih izjem in rokov skupaj z obrazcem za odstop od pogodbe.
- seznanitev z neobstojem pravice do odstopa od pogodbe, če potrošnik v skladu s 135. členom Zakona o varstvu potrošnikov nima pravice do odstopa, ali po potrebi o okoliščinah, v katerih potrošnik izgubi pravico do odstopa od pogodbe;
4. CENE
Cene blaga so izražene v eurih.
Vse cene blaga so vidno označene in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV).
Cene ne vključujejo stroškov dobave.
Hervis si pridržuje pravico do odstopa od pogodbe v primeru očitne napake v cenah. Če je pogodba zaradi očitne zmote razveljavljena, imate, v kolikor postopate pošteno, pravico zahtevati povrnitev škode, ki vam zaradi tega nastane.
Plačilo blaga se izvrši na enega izmed sledečih načinov:
- s kreditno kartico
- po povzetju
- z darilno kartico in Hervis SportsClub bonusom
- PayPal
Denarna obveznost, ki se plačuje s posredovanjem banke ali druge organizacije za plačilni promet, se šteje za plačano z dnem, ko ste dali nalog taki organizaciji.
»Priporočena MPC« oziroma »priporočena maloprodajna cena«, pomeni od dobavitelja neobvezujoča priporočena maloprodajna cena za izdelek.
»Klubska cena« velja za vse člane Hervis Sportsclub, ki pri nakupu v poslovalnici uporabijo svojo kartico zvestobe v spletnem profilu ali aplikaciji, ter za vse spletne nakupe, ki jih stranke opravijo z registriranim uporabniškim profilom.
4.1. Posebna oblika prodaje
V času trajanja posebne oblike prodaje (v času sezonskih znižanj, razprodaj, akcijskih razprodaj, razprodaj blaga z napako ter v času drugih akcijskih ponudb trgovcev, v okviru katerih lahko potrošniki kupijo izdelke po nižjih cenah od tistih v redni prodaji), Hervis objavi znižano ceno, ki velja v času trajanja posebne oblike prodaje, ter najnižjo ceno, ki jo je Hervis za isti izdelek uporabil v obdobju 30 dni pred izvedbo posebne oblike prodaje.
4.2. Tehnična sredstva za prepoznavanje in odpravo napak
Pred oddajo naročila in zaključkom nakupa vam je omogočeno, da:
- vidite in pregledate, katere izdelke ste izbrali in dodali v košarico;
- vidite in pregledate ceno posameznega izdelka in skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka;
- vidite ceno in količino vseh izbranih izdelkov vključno s ceno dobave;
- spreminjate količino izbranih izdelkov;
- odstranite izdelke iz košarice;
- spremenite način plačila.
4.3. Kode za popust
- Popusti in akcije niso združljivi. Unovčevanje več bonov ali kod za popust, torej ni možno.
5. DOBAVA, STROŠKI PREVOZA, DOSTAVE IN POŠILJANJA
Dobava je za kupce, ki naročajo preko spletnega portala www.hervis.si možna le v Sloveniji.
Blago dostavlja eden izmed ponudnikov sledečih logističnih storitev:
- GLS Slovenija
- Pošta Slovenije
- Gebrüder Weiss
Proizvajalci blaga večjih dimenzij sami zagotavljajo dostavo izdelkov, ki jih naročite prek spletne trgovine.
Stroški prevoza, dostave in pošiljanja v Sloveniji se računajo za posamezno dobavo. Višina stroškov je odvisna od kategorije izdelka, ki je določena glede na velikost in težo izdelka, kot je predstavljeno v spodnji tabeli.
Stroški prevoza, dostave in pošiljanja so izračunani pavšalno za celoten postopek dobave, ki lahko vključuje pakiranje, stroške ponudnika logističnih storitev in podobno.
Vrsta dobave / Kategorija izdelka | Stroški odpreme | Primeri |
Click & Collect | 0,00 € | Brezplačni prevzem v poslovalnici. |
Dajatev za poštno povzetje | 1,43 % | Pri plačilu po povzetju s plačilno kartico plačate poleg stroškov odpreme, ki jih zaračuna HERVIS, še provizijo 1,43% od vrednosti nakupa za kartično poslovanje direktno pri izvajalcu poštnih storitev. V primeru plačila z gotovino ni dodatne provizije. |
1. kategorija | 3,99 € | Cena za standardno odpremo za večino našega prodajnega programa – npr. oblačila, obutev, itd. |
2. kategorija | 6,99 € | Npr. smuči, deske za deskanje na snegu, otroška kolesa, itd. |
3. kategorija | 19,99 € | Npr. kolesa za odrasle, domače fitnes naprave, itd. |
4. kategorija | 29,99 € | Npr. Ergometer, mize na namizni tenis, trampolini, itd. |
5. kategorija | 39,99 € | Npr. postaje za moč, infrardeča savna, itd. |
Stroški dobave vključujejo DDV.
Provizija za plačilo po povzetju:
Plačilo z gotovino se izvede brez provizije izvajalcu poštnih storitev.
Plačilo s plačilno kartico se izvede s provizijo, ki znaša 1,43% vrednosti nakupa. Provizijo računa izvajalec poštnih storitev ob izvedbi plačila neposredno.
5.1. Običajna dostava
Stroški se računajo za vsako posamezno naročilo. Znesek stroškov vključuje stroške običajne embalaže ter strošek dostave. V primeru delnih pošiljk se pavšalni strošek dobave računa samo enkrat.
5.2. Blago večjih dimenzij (daljše od 1,2 m; npr. kolesa)
Stroški dobave blaga večjih dimenzij vključujejo doplačila za blago večjih dimenzij. Doplačila so dogovorjena s podjetjem, ki izvaja dostavo.
Doplačila so odvisna od kategorije izdelka. Kategorije izdelkov in doplačila so opredeljena v zgornji tabeli.
5.3. Kosovno blago
Dobavo blaga večje teže in velikosti izvaja izkušeno podjetje, ki opravlja posle v zvezi z odpravo, odpravljanjem blaga, tovora. Špedicija dobavi izdelke do prve stopnice na vhodu.
V kolikor se kosovno blago dobavlja v prostore, do vhoda v katere vodi stopnišče, se kosovno blago dostavi do prve stopnice.
5.4. Dajatev za poštno povzetje
Pri plačilu po povzetju praviloma nastanejo dodatni stroški. Dajatev za poštno povzetje plačate neposredno dostavljavcu in ni del stroškov dobave, ki jih zaračuna Hervis.
5.5. Prevzem v poslovalnici (Click & Collect)
Če je dobava blaga v poslovalnico Hervis možna in izvedena, Hervis prevzame stroške odpreme.
6. PLAČILO IN LASTNINSKI PRIDRŽEK
Blago je potrebno plačati najkasneje ob prevzemu.
Do celotnega plačila ostaja blago last Hervisa.
Plačilo je mogoče izvršiti na naslednje načine:
- s kreditno kartico
- po povzetju (pri plačilu po povzetju nastanejo dodatni stroški, ki jih kupec plača neposredno dostavljavcu in niso del stroškov dobave, ki jih zaračuna Hervis)
- z darilno kartico in Hervis SportsClub bonusom
- PayPal
6.1. Kreditna kartica
Plačilo je možno s sledečimi kreditnimi karticami:
- Visa
- Mastercard
- Maestro
V primeru izvedbe spletnega plačila, po končanem postopku naročanja na spletni strani PayUnity izvršite plačilo. Bremenitev vašega računa se izvrši z odpremo blaga. Če najmanj en naročen izdelek dobavi špedicija, se bremenitev vašega računa izvrši po končanem postopku naročanja.
PayUnity je naš pogodbeni partner za izvedbo spletnih plačil. Spletno plačevanje se izvaja skladno z aktualnimi varnostnimi standardi.
6.2. Plačilo po povzetju
V primeru izvedbe plačila po povzetju, plačilo izvedete neposredno dostavljavcu. Plačilo je sestavljeno iz dajatve za poštno povzetje, cene nakupa ter stroškov dobave.
Dajatve za poštno povzetje niso sestavni del stroškov odpreme, ki jih računa Hervis. Dajatev za poštno povzetje pri plačilu s plačilno kartico znaša 1,43% vrednosti nakupa. Pri plačilu z gotovino ni provizije.
Plačilo po povzetju ni mogoče, če blago prevzamete v trgovini.
Plačilo po povzetju ni mogoče, če vsaj en izdelek dostavi špedicija, ker gre za izdelek večje teže in velikosti (kosovno blago). Kosovno blago je mogoče plačati s kreditno kartico.
6.3. Darilna kartica in Hervis SportsClub bonus
Nakup lahko v celoti ali delno plačate z dobroimetjem darilnih kartic Hervis in/ali s Hervis SportsClub bonusem, ki ga iz točk pretvorite v Hervis Sports aplikaciji. Iz tehničnih razlogov je mogoče hkrati unovčiti največ 1 kartico/bonus. Neporabljeni kredit ostane na kartici. To plačilno metodo lahko kombinirate s plačilom s kreditno oz. plačilno kartico.
7. DOBAVNI POGOJI
7.1. Odprema na naslov za dobavo
Blago je dostavljeno iz skladišča na naslov, ki ste ga kot naslov za dobavo navedli v postopku naročanja.
Hervis blago odpremi najkasneje 3 delovne dni po plačilu.
Hervis pred odpremo skrbno pregleda, če ima blago morebitne poškodbe.
V kolikor na blagu odkrijete poškodbo vas prosimo, da nam v o njej v najkrajšem možnem času pošljete elektronsko sporočilo na elektronski naslov [email protected]. V sporočilu natančno opišite poškodbe ter priložite fotografije poškodbe blaga.
Hervis ne odgovarja za krivdo tretjih oseb.
7.2. Prevzem v poslovalnici (Click & Collect)
V kolikor izberete opcijo dobave Click & Collect, je blago dostavljeno v izbrano poslovalnico Hervis, kjer ga prevzamete. Takoj ko je blago v poslovalnici pripravljeno za prevzem po e-pošti prejmete potrdilo, s katerim blago prevzamete (potrdilo za prevzem).
Blago lahko v poslovalnici prevzamete le ob predložitvi potrdila za prevzem ter veljavnega uradnega osebnega dokumenta s fotografijo. Kot uradni osebni dokument s fotografijo šteje:
- Potni list
- Osebna izkaznica
- Vozniško dovoljenje
- Potrdilo o usposobljenosti za voditelja čolna
- Orožni list
- Obmejna propustnica
V primeru prevzema blaga v poslovalnici plačilo po povzetju ni mogoče.
Blago je za prevzem v poslovalnici pripravljeno 14 dni od dneva, ko je bilo poslano potrdilo za prevzem. Če v tem obdobju blaga v poslovalnici ne prevzamete, Hervis odstopa od pogodbe. Po poteku 14 dni od dneva, ko je bilo poslano potrdilo za prevzem, ne morete več zahtevati predaje blaga.
Povračilo zneska plačila nakupa se izvrši na enak način, kot je bilo izvršeno plačilo.
7.3. Rezervacija v poslovalnici
Rezervacija v poslovalnici ni možna.
7.4. Neprevzem dobavljenega blaga
V kolikor kupec blaga ne prevzame ali zavrne prevzem blaga, se šteje, da je odstopil od naročila. Hervis vam v 14 dneh od odstopa vrne znesek plačila blaga na enak način, kot je bilo izvršeno plačilo.
8. PRAVICA ODSTOPITI OD POGODBE
8.1. Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe na daljavo
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo izdelek za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh prodajalcu (v skladu z 136. členom Zakona o varstvu potrošnikov) sporoči, da odstopa od pogodbe na daljavo, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži na obrazcu ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Prosimo vas, da v sporočilu navedete vaše ime, priimek, naslov, ter številko naročila ali blago, ki ste ga naročili, kar nam omogoča identifikacijo naročila. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik. Vrnitev prejetih izdelkov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Na naši spletni strani se nahaja obrazec za odstop od pogodbe, ki je najpreprostejši način odstopa od pogodbe. Obrazec se nahaja na naslovu: http://www.hervis.si/store/preklic
Odstop od pogodbe je mogoč bodisi v fizičnih trgovinah Hervis ali preko vračanja izdelkov na naš naslov.
Šteje ste, da ste zahtevo podali pravočasno, če jo pošljete 14. dan od prejema izdelka (Primer: če izdelek prejmete v ponedeljek 1.7., 14 dnevni rok začne teči v torek 2.7., zahtevo morate poslati najkasneje v torek 16.7.)
E-pošta: [email protected]
Telefon: +386 (0)80 87 97 (ponedeljek – petek 8 do 20 h, sobota 10 - 16 h)
Zahtevo naslovite na:
TRGOVINA HERVIS CITYPARK
Moskovska ulica 4
1000 Ljubljana
Od naročila lahko odstopite kadar koli po njegovi izvedbi, do poteka predhodno navedenega časa. Od naročila lahko odstopite tudi, če blaga še niste prejeli.
Potrošnik izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov, ki ga potrošnik vrne na svoje stroške s pomočjo poštnih ali drugih logističnih storitev različnih dostavnih ponudnikov ali na svoje stroške z vračanjem v najbližjo trgovino.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku na kartico s katero je plačal svoj nakup preko spleta ali na izbrani TRR, ki ga potrošnik zapiše na vračilnem zahtevku (v primeru plačila po povzetju ali plačila v trgovini).
V primeru odstopa od naročila ste dolžni blago vrniti. Blago lahko vrnete neposredno nam ali osebi, ki jo pooblastimo za prevzem blaga. Obrazec za vračilo blaga ter naslov za vračilo blaga sta priložena naročilu. Blago morate vrniti nemudoma ko podate obvestilo o odstopu od pogodbe ali najkasneje 14 dni po dnevu, ko ste obvestilo podali. (Primer: če obvestilo o odstopu posredujete v ponedeljek 1.7., 14 dnevni rok začne teči v torek 2.7., izdelek morate poslati najkasneje v torek 16.7.)
Od pogodbe ni mogoče odstopiti, če poleg nakupa izdelka naročite tudi montažo, saj so izdelki v tem primeru prilagojeni vašim osebnim potrebam.
Blago vrnite na naslov:
Hervis trgovina Citypark
Moskovska ulica 4
1000 Ljubljana
8.2. Neskladnost blaga
Blago je skladno s pogodbo kadar:
- ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
- je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
- je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
- je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.
Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu. Primernost se preverja tudi s pomočjo pooblaščenega sodnega izvedenca.
8.3. Jamčevalni zahtevki v primeru neskladnosti blaga
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice zaradi neskladnosti blaga v kolikor je obvestil podjetje Hervis in sicer pod pogoji in v naslednjem vrstnem redu:
- zahteva brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga (popravilo ali zamenjava);
- zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Da bi se vzpostavila skladnost blaga kupcem omogočamo, da izberejo med popravilom blaga ali zamenjavo blaga z novim blagom. Zamenjava je mogoča v vseh trgovinah Hervis ali s pošiljanjem izdelkov na naš naslov:
Hervis Šport in moda d.o.o.,
Za spletno trgovino
Moskovska ulica 4
1000 Ljubljana
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova jamčevalnih zahtevkov, če o napaki obvesti prodajalca v zakonsko določenem roku. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Potrošnik lahko zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko obvesti o neskladnosti blaga podjetje Hervis, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje. Rok se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje Hervis obvesti potrošnika pred potekom 30 dnevnega roka roka.
Kupec nas mora o morebitni neskladnosti blaga skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena in nam hkrati omogočiti pregled izdelka. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost. Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik sporoči osebno, o čemer mu izdamo potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago kupljeno, ali pa ga sporoči zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil prodajno pogodbo. Potrošnik nam omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregledamo. Hervis pisno odgovori kupcu najkasneje v roku 8 delovnih dneh od prejema reklamacije in sicer tako, da kupcu pisno odgovori na zadnji prodajalcu posredovani naslov oz. elektronski naslov. V kolikor kupec odstopi od pogodbe zaradi neskladnosti blaga bo Hervis izvedel vrnitev vplačila nemudoma, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 8 dni po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku na kartico s katero je plačal svoj nakup preko spleta ali na izbrani TRR, ki ga potrošnik zapiše na vračilnem zahtevku (v primeru plačila po povzetju ali plačila v trgovini).
Spletni kupec lahko izdelek na katerem uveljavlja neskladnost blaga pošlje na naslov: HERVIS Šport in moda d.o.o., Moskovska ulica 4, 1000 Ljubljana ali pa izdelek vrne v najbližji fizični trgovini Hervis.
Prodajalec odgovarja za neskladnost blaga v skladu z določili civilnega prava. Za potrošnike veljajo določila prava varstva potrošnikov, tudi če odstopajo od v nadaljevanju navedenih pravil. Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki se pokaže potem, ko mineta dve leti od dneva nakupa.
Kupec je dolžan izdelek, ki ga je prodajalcu izročil v obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. V primeru, da je kupec reklamacijo uveljavljal v spletni trgovini Hervis se kupec in prodajalec medsebojno dogovorita v katero prodajalno bo prodajalec poslal izdelek za prevzem s strani kupca. Hervis lahko izdelek pošlje kupcu tudi neposredno na njegov poštni naslov.
8.4. Pritožben postopek
V kolikor se potrošnik ne strinja s sklepom prodajalca v primeru reševanja reklamacije ima možnost pritožbe. Pritožbo more kupec poslati v 30 dneh od dne prejema sklepa. Pritožbo rešuje komisija, ki kupcu na kratko pojasni odločitev. Hervis pisno odgovori kupcu najkasneje v roku 8 delovnih dneh od prejema pritožbe in sicer tako, da kupcu pisno odgovori na zadnji prodajalcu posredovani naslov.
8.5. Posebno opozorilo v zvezi z zimskimi športnimi izdelki
Nakup zimskih športnih izdelkov v spletni trgovini Hervis ne vključuje montaže, nastavitve in preverjanja funkcijske enote smuči, vezi ter smučarskih čevljev v skladu z ustreznimi nacionalnimi ali mednarodnimi normami kakovosti (Primer: ISO 11088, 13993, 11110, 8061).
Zimske športne izdelke vam dobavimo brez montaže in varnostnih nastavitev. Priporočamo vam, da za izvedbo montaže in varnostnih nastavitev opremo odnesete v specializirano delavnico.
Montažo ter varnostne nastavitve izvajamo tudi v naših poslovalnicah. Strokovna montaža in varnostne nastavitve nista vključena v nakupno ceno izdelkov, ki je predstavljena na spletu.
Zimska športna oprema je:
- Smučarski čevlji
- Seti smuči
- Seti desk za deskanje na snegu
- Seti tekaških smuči
- Turni seti
8.6. Posebno opozorilo v zvezi s kolesi
Kolesa, ki jih kupite v spletni trgovini Hervis, vam dostavimo delno montirana ter pakirana v kartonsko embalažo. Dokončna montaža kolesa ni vključena v ceno izdelka, ki je predstavljena na spletu.
Priporočamo vam, da za izvedbo strokovne montaže kolo odnesete pooblaščenemu trgovcu, v specializirano delavnico ali v poslovalnico Hervis.
8.7. Izključitev jamstva
Zahtevek iz naslova jamstva ne obstaja pri pomanjkljivostih, ki jih je povzročil kupec. Med pomanjkljivosti, ki jih je povzročil kupec spadajo še posebej, vendar ne izključno:
- škoda zaradi posega tretje osebe
- nepravilna uporaba
- mehanske poškodbe
- napačno upravljanje ali nedovoljeni poskusi popravil lastnika ali tretje osebe.
9. ODGOVORNOST ZA IZDELEK Z NAPAKO
Če izdelek zaradi napake povzroči smrt, telesno poškodbo ali okvaro zdravja, ali zaradi napake na izdelku nastane škoda na drugi stvari, je zanjo odgovoren proizvajalec izdelka. Proizvajalec vam bo škodo na drugi stvari povzročil, če je poškodovana stvar običajno namenjena za zasebno rabo in ste izdelek uporabljali za zasebno rabo. Proizvajalec vam bo povrnil presežek vrednosti škode nad 500€. (Primer: Kupili ste kolesarske čevlje proizvajalca X. Vaše kolo je vredno 700€. Zaradi napake v kolesarskih čevljih se uniči celotno koli. Proizvajalec X vam povrne presežek nad 500€ v vrednosti 200€)
V kolikor ne morete ugotoviti kdo je proizvajalec, nas prosimo kontaktirajte na način, kot je opisan v razdelku »15. PRITOŽBENI POSTOPEK«.
Izdelek ima napako, če njegova varnost ni takšna, kot ste jo lahko upravičeno pričakovali. Pri
ugotavljanju, kakšno varnost lahko pričakujete, se upošteva zlasti:
- predstavitev izdelka glede na njegovo namembnost
- predvidljivo uporabo izdelka na razumen način
- čas, ko je bil izdelek dan v promet
9.1. Neskladnost digitalne vsebine
Digitalna vsebina ali storitev je skladna s pogodbo o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve kadar:
- ustreza opisu, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je dogovorjeno v pogodbi o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve;
- je primerna za poseben namen, za katerega jo potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil podjetje najpozneje ob sklenitvi pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, podjetje pa je s tem soglašalo;
- je dobavljena skupaj z vsemi dodatki, navodili, vključno z navodili za namestitev, in s pomočjo strankam, kot je dogovorjeno v pogodbi o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, in
- je posodobljena, kot je določeno v pogodbi o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve.
Potrošnik lahko v primeru neskladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve:
- zahteva vzpostavitev skladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve,
- zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali
- odstopi od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve.
Navedene pravice potrošnika prenehajo v dveh letih od dneva, ko je potrošnik o neskladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve obvestil podjetje.
9.2. Odstop od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve
V kolikor podjetje ne dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, mora potrošnik pozvati podjetje Hervis k dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve. Če kljub pozivu potrošnika digitalne vsebine ali digitalne storitve ne dobavimo brez nepotrebnega odlašanja ali v dodatnem roku, za katerega se izrecno dogovorimo s potrošnikom, lahko potrošnik odstopi od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve.
Ne glede na zapisano v prejšnjem odstavku pa lahko potrošnik takoj odstopi od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, če:
- Hervis izjavi ali je iz okoliščin očitno, da podjetje ne bo dobavilo digitalne vsebine ali digitalne storitve;
- se potrošnik in podjetje dogovorita ali je iz okoliščin ob sklenitvi pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve očitno, da je v pogodbi o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve dogovorjen čas dobave bistven za potrošnika, podjetje pa digitalne vsebine ali digitalne storitve ne dobavi do tega časa ali v tem času.
Če kupec odstopi od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, Hervis kupcu vrne vsa opravljena plačila v skladu s pogodbo o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve. V primeru potrošnikovega uveljavljanja zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine ali za odstop od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve Hervis vrne potrošniku prejeta plačila brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v 14 dneh od dneva uveljavljanje zahtevka do sorazmernega znižanja kupnine ali do odstopa od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve. Podjetje potrošniku ne zaračuna nobenih stroškov za povrnitev prejetih plačil.
Po odstopu od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve se potrošnik vzdrži uporabe digitalne vsebine ali digitalne storitve in je ne daje na voljo tretjim osebam.
10. IZREDNO VRAČILO
Hervis lahko odobri uveljavljano neskladnost blaga izdelka tudi, če je zahteva podana prepozno ali pogoji niso izpolnjeni.
Hervis o zahtevi odloči po lastni presoji, po pregledu izdelka ter drugih okoliščin podaje zahteve.
Predlagati je mogoče:
- Popravilo blaga
- Menjavo blaga
- Vračilo plačane kupnine
11. GARANCIJA
Garancija je obveznost Hervisa brezplačno popraviti ali zamenjati blago, vrniti kupnino ali zagotoviti drugo sredstvo, kadar blago ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu.
Ob nakupu izdelka z garancijo prejmete garancijski list, ki vsebuje natančne podatke o garanciji za izdelek.
Garancijo lahko uveljavljate, če blago nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu in oglaševalskem sporočilu. Garancijo lahko uveljavljate pod pogoji, navedenimi v garancijskem listu in oglaševalskem sporočilu.
Proizvajalec izdelka ter Hervis imata obveznosti v zvezi z garancijo, ki jih določa zakon, tudi če garancijski list ni bil izdan ali vam ni bil izročen.
Če vaš izdelek ne deluje brezhibno, ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, imate naslednje možne zahteve:
- Najprej lahko zahtevate odpravo napake. Napake odpravimo v 45 dneh od dneva, ko smo prejeli zahtevo za opravo napak. Če v tem času napak ne odpravimo lahko,
- zahtevate zamenjavo blaga z enakim, novim in brezhibnim blagom. V kolikor vam v 45 dneh blaga niti ne popravimo, niti ne zamenjamo lahko,
- pogodbo razdrete ali zahtevate znižanje kupnine.
Z zamenjanim izdelkom prejmete nov garancijski list.
12. ZAŠČITA PODATKOV
Pri shranjevanju in obdelavi vaših podatkov Hervis strogo upošteva Splošno uredbo o varstvu podatkov. Ob upoštevanju stanja tehničnih možnosti in gospodarske upravičenosti Hervis sprejme vse ukrepe v zvezi z zagotavljanjem varstva osebnih podatkov.
Pri spletnem nakupu se za potrebe izvedbe naročila o vas obdelujejo naslednji osebni podatki:
- elektronski naslov,
- način dostave
- nagovor
- ime
- priimek
- naslov
- poštna številka
- mesto
- telefonska številka
- država
- znesek naročila
- količina izbranih izdelkov
- ime nakupljenih artiklov
- čas dostave
Zagotovitev podatkov, ki so označeni z * je obvezna za izpolnitev pogodbe. Podatki se obdelujejo za namen obdelave naročila: dokončanje in potrditev naročila, priprava izdelka, dostava izdelka, reševanje reklamacij in druga, z nakupom povezana komunikacija. V primeru, da podatkov označenih z * ne zagotovite, ne moremo izpolniti obveznosti, ki izhajajo iz naročila. Podatki se bodo za ta namen hranili do izpolnitve vseh pogodbenih obveznosti oziroma najdlje do poteka zastaralnih rokov z namenom morebitnega uveljavljanja pravnih zahtevkov iz naslova pogodbenega razmerja.
Podatek telefonska številka ni obvezen podatek. Sami lahko izberete, ali boste podatek dali ali ne. Podatek se zagotavlja z namenom lažje komunikacije.
Do nekaterih vaših osebnih podatkov, ki jih posredujete pri spletnem nakupu lahko dostopajo tudi tretje osebe:
Če pri nakupu kot način dostave izberete »standard delivery mode«, bomo vaše podatke, ki so potrebni za dostavo, posredovali poslovnim partnerjem, ki bodo v našem imenu dostavili blago.
Z namenom, za čas trajanja preverjanja in v izogib izpadom plačil posredujemo osebne podatke ponudniku plačilnih storitev - Payment Service Provider PayUnity (www.payunity.com): podatkov kreditnih kartic ne hrani Hervis, ampak PayUnity. Pri prenosu podatkov po SSL naš partner za plačila kodira vaše kartične podatke.
Hervis pri opravljanju storitev sodeluje le s takimi poslovnimi partnerji, ki strogo spoštujejo pravila in načela varovanja osebnih podatkov, ki so določena s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov.
Več o varovanju osebnih podatkov si lahko preberete tukaj.
13. NAVODILA ZA UPORABO / IZJAVA O SOGLASJU K ZAKONITI ZAŠČITI PODATKOV
Uporaba te spletne strani poteka pod pogoji, navedenimi v teh splošnih pogojih poslovanja. Uporabniki te spletne strani izjavljajo, da se strinjajo s pravili in soglašajo, da Hervis v nobenem primeru ne more biti odgovoren za uporabo te spletne strani.
Vse vsebine (besedila, slike, posnetki - Soundfiles in animacije in videi) in oblikovanje spletne strani Hervisa služijo izključno osebnim informacijam naših kupcev in so avtorsko zaščitene. Kopirati, shraniti ter nadalje obdelati posamezne dele ali izrezke smete samo za zasebne namene. Za gospodarsko uporabo je izrecno potrebno pisno soglasje.
Uporaba spletne strani poteka na lastno tveganje. Hervis ne prevzema nobene odgovornosti za vsebine tujih spletnih strani, na katere vas usmerjajo povezave. Hervis se izrecno distancira od vseh vsebin na straneh tretjih. Te strani niso njegove lastne strani. Ta izjava velja za vse prikazane povezave in za vse vsebine strani, do katerih vodijo povezave. Vsi podatki te ponudbe so avtorsko zaščiteni kot podatkovne banke.
14. PRITOŽBENI POSTOPEK
V kolikor z izvedbo naročila ali storitev niste bili zadovoljni, bomo radi sprejeli vašo pritožbo. Prosimo, da pošljete pritožbo tudi o vseh nepravilnostih, ki jih odkrijete na izdelkih.
Pritožbo nam lahko posredujete pisno na sledeče načine:
- Pismo, ki ga pošljete po pošti
- Elektronska pošta
Na pritožbo bomo odgovorili čim prej, vendar najkasneje v 14 dneh po njenem prejemu.
E-pošta: [email protected]
Pritožbo naslovite na:
Hervis Šport in moda d.o.o.,
Za spletno trgovino
Moskovska ulica 4
1000 Ljubljana
15. VELJAVNO PRAVO
Kraj izpolnitve vseh pogodbenih obveznosti je Ljubljana.
Pogodbo se razlaga v skladu s slovenskim pravom.
16. SALVATORIČNA KLAVZULA
V kolikor so posamezne določbe splošnih pogojev poslovanja neveljavne ali postanejo neveljavne, to ne vpliva na veljavnost ostalih določil splošnih pogojev poslovanja. Stranke se zavezujejo neveljavna pogodbena določila nadomestiti s takšnimi, ki so jim po smislu in namenu najbližje.
Naslovi poglavij in določb služijo izključno preglednosti splošnih pogojev poslovanja in se ne uporabljajo za razlago določb.
17. REZERVACIJA ŠPORTNE OPREME IN SERVISA
17.1. Potek rezervacije
Stranka najprej izbere želeni artikel ali storitev, nato pa izbere želeni termin prevzema oz. termin, ko bo pripeljal športno opremo na servis. Potrebna je še izbira lokacije prevzema in vrnitve športne opreme ter izbira količine. Ko uporabnik določi vse parametre, v košarici vpiše osebne podatke, potrdi splošne pogoje poslovanja in zaključi rezervacijo.
17.2. Lokacija prevzema in vračila
Športno opremo je potrebno prevzeti in vrniti na isti lokaciji. Artikel za naslednji dan je možno prevzeti dan prej po 15:00 uri. Artikel je potrebno vrniti do 12:00 ure, v nasprotnem primeru se zamuda obračuna po ceniku!
17.3. Plačilo
Stranka rezervacijo in kavcijo plača v fizični poslovalnici Hervis, kjer prevzame športno opremo.
* S seboj potrebujete veljaven osebni dokument in kreditno kartico na kateri vam rezerviramo sredstva za varščino kolesa, ki se vam vrnejo nazaj na račun, ko kolo vrnete v primeru, da je kolo v takem stanju kot ste ga prevzeli. V kolikor na kolesu pride do poškodb, najemnik sam plača nastalo škodo in stroške popravila.
17.4. Pogoji najema
- Stranka s podpisom obrazca jamči za resničnost podatkov.
- Artikel za naslednji dan je možno prevzeti dan prej po 15:00 uri.
- Ce stranka zamudi z vračilom ji obračunamo dodatne dni najema.
- Hervis d.o.o. lahko v primeru nevračila artikla po petih dneh vnovči založena sredstva in prijavi odtujitev artikla organom Policije. V primeru, da stranka artikel ne vrne, je dolžna plačati maloprodajno ceno artikla.
- V primeru, da stranka vrne artikel poškodovan, poškodbe pa niso posledica normalne uporabe, se stranki zaračuna popravilo artikla po veljavnem ceniku servisnih storitev Hervis d.o.o. V kolikor artikla ni mogoče popraviti, je stranka dolžna plačati maloprodajno ceno artikla.
- Uporaba izposojenega artikla je na lastno odgovornost!
- Pri izposoji stranka obvezno predloži osebni dokument.
- Stranki vrnemo kavcijo, ko vrne nepoškodovan artikel.
- Artikel je potrebno vrniti do 12:00 ure, v nasprotnem primeru se zamuda obračuna po ceniku!
- Artikel je možno v poslovalnici rezervirati s predhodnim plačilom najema (plača se število dni najema).
- Izposojeni artikel je potrebno vrniti v poslovalnico, kjer je bil izposojen.
17.5. Varstvo osebnih podatkov
HERVIS Šport in moda d.o.o., Moskovska ulica 4, 1000 Ljubljana (HERVIS, kot upravljalec osebnih podatkov), bo ime, priimek, naslov, telefonsko številko, e-naslov ter tip in številko osebnega dokumenta stranke (v nadaljevanju podatki), ki jih ta navede v tem obrazu in so potrebni za izvajanje najemne pogodbe, obdeloval le z namenom sklenjene najemne pogodbe.
V času obdelave podatkov ima stranka pravico do dostopa do podatkov, ki se nanašajo nanjo, ter do popravka, omejitve obdelave, prenosljivosti ali izbrisa vseh ali posameznih podatkov, skladno z veljavnimi predpisi, in sicer pisno z zahtevo, posredovano na sedež družbe HERVIS Šport in moda d.o.o., Moskovska ulica 4, 1000 Ljubljana ali preko elektronske poste [email protected]. Stranka ima pravico do ugovora in do vložitve pritožbe pri informacijskem pooblaščencu.
Podatke, ki jih na podlagi pogodbenih obveznosti in zakonskih predpisov obdeluje za namen izvajanja najemne pogodbe, bo Hervis hranil 6 let od zaključka najema oz. skladno z zakonsko določenimi roki hrambe.
PRILOGA 1:
OBRAZEC Z INFORMACIJAMI V ZVEZI Z UVELJAVLJANJEM PRAVICE POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE
Pravica do odstopa od pogodbe
Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od te pogodbe.
Odstopni rok poteče v 14 dneh od dneva:
- ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik (pri prodajni pogodbi);
- ko potrošnik pridobi fizično posest na zadnjem kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik (pri pogodbi v zvezi z več kosi blaga, ki jih potrošnik naroči z enim naročilom in so dostavljeni ločeno);
- ko potrošnik pridobi fizično posest na zadnji pošiljki ali kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik (pri pogodbi v zvezi z dostavo blaga, ki sestoji iz več pošiljk ali kosov),
- ko potrošnik pridobi fizično posest na prvem kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik (pri pogodbi za redno dostavo blaga v določenem časovnem obdobju).
Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje HERVIS Šport in moda d.o.o., Moskovska ulica 4, 1000 Ljubljana (elektronski naslov: [email protected]) o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti, telefaksu ali elektronski pošti). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi priloženi vzorčni odstopni obrazec (Priloga 2). Potrošnik lahko elektronsko izpolni in predloži tudi vzorčni odstopni obrazec ali katero koli drugo nedvoumno izjavo na spletni strani prodajalca []. Če se potrošnik odloči za to možnost, Hervis nemudoma pošlje potrošniku potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca na trajnem nosilcu podatkov.
Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.
Učinki odstopa od pogodbe
Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov.
Potrošnik blago vrne v fizičnih trgovinah Hervis ali preko vračanja izdelkov na naš poštni naslov Moskovska ulica 4, 1000 Ljubljana brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil podjetje o odstopu od pogodbe. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka. Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik. Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. Pri prodajnih pogodbah, pri katerih ob odstopu od pogodbe podjetje ne ponudi lastnega prevzema Hervis lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.
PRILOGA 2:
HERVIS Šport in moda d.o.o., Moskovska ulica 4, 1000 Ljubljana
Matična številka: 5966574000
Elektronski naslov: [email protected]
OBRAZEC ZA UVELJAVITEV PRAVICE POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE
Spodaj podpisani _________________________________________________________ [Ime, priimek, fizični naslov]
vas obveščam, da odstopam od pogodbe za prodajo ______________________________________ (potrebno je navesti blago), naročeno dne _______________________ , prejeto dne____________________.
Datum, kraj Podpis
(v kolikor se pošlje v fizični obliki)