Od pogodbe o prodaji lahko brez navedbe kakršnega koli razloga odstopite 14 dni po dnevu, ko blago prevzamete. Od naročila lahko odstopite tudi, če blaga še niste prejeli. Kot prevzem blaga se šteje:
- blago prevzamete sami
- blago prevzame tretja oseba, ki jo imenujete za prevzem
- v primeru, ko naročite več izdelkov z istim naročilom, prevzamete zadnjega izmed naročenih izdelkov tega naročila. Blago lahko prevzamete sami ali tretja oseba, ki jo imenujete za prevzem.
Pri pogodbi o opravljanju storitev začne odstopni rok iz prvega odstavka tega člena teči z dnem sklenitve pogodbe.
Stroške vračila blaga krijete sami.
Zahtevo za odstop od pogodbe morate Hervisu podati jasno in na način, ki omogoča identifikacijo naročila. Predlagamo, da nam pošljete sporočilo v pisni obliki na enega izmed sledečih načinov (lahko tudi z uporabo obrazca za odstop od pogodbe, posredovanem s strani Hervisa, ali pa z uporabo priloženega obrazca (MGRT), predpisanega s strani ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo):
- pisno po pošti na naslov: Hervis Šport in moda d.o.o., Za spletno trgovino, Šmartinska cesta 152g, 1000 Ljubljana
- po elektronski pošti na naslov: [email protected]
Šteje se, da ste zahtevo podali pravočasno, če jo pošljete najkasneje 14. dan od datuma prevzema izdelka.
Po 11. členu Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Ur. l. RS, št. 81/15), imate možnost pri kateremkoli izvajalcu izvensodnega reševanja potrošnikih sporov (IRPS) vložiti pobudo za začetek postopka, vendar Hervis s pobudo ni dolžan soglašati, saj ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega. Seznam izvajalcev IRPS je dostopen na spletni strani gov.si.
Postopek je za vas brezplačen, razen pristojbine, ki jo lahko določi izvajalec IRPS in ne presega 20 EUR.
Spor je mogoče reševati tudi preko platforme za spletno reševanje potrošniških sporov, pri čemer je Hervis upravičen svoje sodelovanje zavrniti. Platforma je dostopna na povezavi.